گوشی موتورولا موتو G24 پاور

گوشی موتورولا موتو G24 پاور با مشخصات جذاب معرفی شد؛ فقط 110 دلار!

گوشی موتورولا موتو G24 پاور با قیمت حدود ۱۰۰ دلاری معرفی شد. Motorola Moto G24 Power به داشتند یک باتری غول پیکر و شارژ سریع می‌نازد.

موتورولا هفته گذشته از یک گوشی اقتصادی به‌نام Moto G24 رونمایی کرد؛ حالا نوبت به معرفی نسخه پاور آن رسیده است. گوشی موتورولا موتو G24 پاور از باتری بزرگ‌تر، سرعت شارژ بالاتر و دوربین سلفی باکیفیت‌تری برخوردار است.

مشخصات جذاب و قیمت مناسب در موتورولا موتو G24 پاور

گوشی موتورولا موتو G24 پاور

در حالی که نسخه معمولی این گوشی به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بود که با توان ۱۵ واتی شارژ می‌شد، این نسخه حالا به یک باتری غول پیکر ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده که با سرعت دو برابری ۳۰ وات شارژ می‌شود. رزولوشن دوربین سلفی روی این گوشی نیز از ۸ مگاپیکسل به ۱۶ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است.

سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با پشتیبانی سه‌ساله

عمده مشخصات فنی این دو مدل با یکدیگر مشابه است. این یعنی همان چیپست Helio G85 ساخت مدیاتک، نمایشگر ۶.۵۶ اینچی ۹۰ هرتزی LCD با رزولوشن +HD و دوربین دوگانه ۵۰+۲ مگاپیکسلی پشتی روی گوشی موتو جی ۲۴ پاور نیز به‌کار رفته است.

این گوشی اقتصادی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ گوگل عرضه خواهد شد و موتورولا انتشار یک بروزرسانی بزرگ اندرویدی به‌همراه ۳ سال پشتیبانی امنیتی از این محصول را تضمین کرده است. از دیگر ویژگی‌های آن هم باید به یک حسگر اثر انگشت جانبی، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB-C و اسپیکرهای دوگانه استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس اشاره کرد.

بدنه این گوشی از طراحی منحصربه‌فرد دفع‌کننده آب برخوردار است و به‌لطف یک اسلات کارت حافظه microSD امکان ارتقا فضای ذخیره‌سازی آن تا ۱ ترابایت هم وجود دارد. همچنین داخل جعبه دستگاه یک آداپتور شارژ ۳۰ واتی نیز قرار گرفته است.

قیمت فقط ۱۱۰ دلار ناقابل!

گوشی جدید موتورولا در دو رنگ آبی Glacier و Ink طراحی شده و در دو نسخه با ۴/۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پیش‌فرض عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه این گوشی ۱۱۰ دلار و نسخه قدرتمندتر ۱۲۰ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*