ساینا تاکسی

ساینا تاکسی به زودی در ناوگان حمل و نقل کشور

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور اعلام کرد ساینا تاکسی به‌زودی به ناوگان حمل و نقل کشور خواهد پیوست.

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اعلام این‌که خودرو سایپا برای کاربری تاکسی توانسته مجوز لازم را دریافت کند، گفت هم‌اکنون فقط از خودرو سمند سورن در بخش تاکسیرانی استفاده می‌کنیم، اما تعداد خودروی تحویلی از نیاز و تقاضای موجود کمتر است. از این رو باید خودرو دیگری نیز به ناوگان اضافه شود که خودرو ساینا یک گزینه مناسب به‌شمار می‌رود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات اضافه شدن ساینا تاکسی به ناوگان حمل و نقل کشور آشنا می‌شویم.

اضافه شدن ساینا تاکسی به ناوگان حمل و نقل کشور

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در ادامه بیان کرد در همین راستا فرایند دریافت مجوز برای کاربری تاکسی خودرو ساینا انجام شده و این خودرو توانسته مجوز ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور را دریافت کند. اکنون شرکت خودروساز باید همکاری کند تا بتوانیم از این خودرو در بخش تاکسیرانی بهره‌مند شویم، اما متاسفانه هنوز این همراهی‌ها تحقق پیدا نکرده و تعداد سهمیه‌ای که به این بخش اختصاص پیدا می‌کند، بسیار کم است.

ساینا تاکسی

ضامنی در ادامه تاکید کرد در شرایطی ساینا وارد حوزه تاکسیرانی خواهد شد که خودروساز نیز تعداد خودروی مناسبی را به این بخش اختصاص دهد تا با آن مشکلات حوزه تاکسیرانی برطرف شود. اگر تعداد خودروی مناسب اختصاص پیدا نکند، ورود نمایشی این خودرو در حوزه تاکسیرانی از دید ما قابل قبول نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*