هوش مصنوعی سامسونگ

هوش مصنوعی سامسونگ، امسال به 100 میلیون گوشی گلکسی می‌آید

هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI که با گوشی‌های سری گلکسی S24 معرفی شد، امسال به بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی سامسونگ اضافه خواهد شد.

همین چند هفته پیش بود که گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ با پشتیبانی از هوش مصنوعی Galaxy AI رونمایی شدند. گلکسی AI یک سرویس مولد هوش مصنوعی است که با همکاری شرکت Google Cloud طراحی و توسعه پیدا کرده است. گوشی‌ساز کره‌ای تأیید کرده که این مولد هوش مصنوعی در نیمه نخست سال جاری میلادی به گوشی‌های قدیمی‌تر این کمپانی نیز اضافه خواهد شد. اکنون یکی از مدیران ارشد سامسونگ الکترونیکس در تازه‌ترین اظهارات خود عنوان کرده که این شرکت متعهد شده در سال جاری هوش مصنوعی خود را به حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند سری گلکسی در سراسر جهان برساند.

هوش مصنوعی سامسونگ

پیش از این در خبرها آمده بود که این تکنولوژی قرار است به گوشی‌های خانواده گلکسی S23‌ اضافه شود؛ ولی ظاهرا کاربران گوشی‌های سری گلکسی S22 از وجود آن بی‌بهره خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی Galaxy AI برای کدام گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود؟

وی همچنین مدعی شده که استفاده از خدمات این دستیار هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد بود، اما برای اتفاقات بعد از آن غول کره‌ای باید تصمیم‌گیری کند. این مقام مسئول در اظهاراتش گفته است:

طبق تحلیل‌های ما، نیازهای مختلفی به هوش مصنوعی موبایل وجود دارد. بنابراین بسیاری از مشتریان از خدمات رایگان Galaxy AI رضایت‌خاطر خواهند داشت. اما ممکن است مشتریانی باشند که به خواهان یک هوش مصنوعی توانمندتر هستند که حتی حاضرند برای به‌دست آوردنش هزینه هم کنند. بنابراین تصمیم‌گیری ما در مورد این موضوع به آینده موکول خواهد شد.

مدیر سامسونگ همچنین گفته که این شرکت قصد دارد لپ تاپ‌هایی را در هند تولید کند. این محصولات در کارخانه نویدا سامسونگ در هند تولید خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*