گوشی موتو G04s

گوشی موتو G04s، انتظار را از میان‌رده‌ها بالاتر می‌برد

گوشی موتورولا موتو G04s یکی از جدیدترین محصولات اقتصادی بازار است که به‌لطف امکانات و قیمت خوبش، انتظار از میان‌رده‌ها را بالاتر می‌برد.

برند موتورولا اخیرا گوشی هوشمند جدیدی به سری محبوب G اضافه کرده که با نام موتو G04s معرفی شده است. این گوشی مقرون به صرفه در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی Moto G04 از سیستم دوربین قدرتمندتر و تجربه نمایش نرم‌تر بهره برده که با مشخصات خود حتی می‌تواند باقی میان رده ها را نیز به چالش بکشد. همان طور که مشخصات و امکانات گوشی موتو G04s در اخبار تکنولوژی منتشر شده است، واقعا آن را می‌توان به عنوان یک قاتل میان رده معرفی کرد.

امکانات و مشخصات گوشی موتو G04s

به طور کلی بهترین گوشی های میان رده می‌توانند با مشخصات فنی در حد رضایت خود برای کاربران معمولی مناسب باشند. اما گوشی موتو G04s به لطف سخت افزار به‌روز می‌تواند یک گام فراتر از بقیه دستگاه های هم سطح خود در اجرای برنامه ها روان تر باشد.

گوشی موتو G04s

نمایشگر و دوربین

صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی با کیفیت اچ دی پلاس در کنار نرخ نوسازی 90 هرتز باعث می‌شود تا تجربه اسکرول و اجرای روان‌تر در مقایسه با نمایشگرهای استاندارد 60 هرتزی است که برای استفاده روزمره و بازی‌های معمولی ایده‌آل است فراهم شود. علاوه بر این بیشینه روشنایی 537 نیتی کاربر را قادر می‌سازد تا حتی در شرایط روشن فضای باز نیز همچنان دید خوبی از جزئیات روی صفحه نمایش داشته باشد.

سیستم دوربین یکی از بخش های ارتقا یافته قابل توجهی بوده که در موتو G04s از سنسور بزرگتر 50 مگاپیکسلی در مقایسه با سنسور 16 مگاپیسکلی Moto G04 استفاده شده است. با این بهبود خواهید توانست تا عکس‌های واضح تر و با جزئیات بیشتری را ثبت کنید. این بهبود به ویژه برای ثبت تصاویر و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی بسیار مفید است.

بخش پردازشی گوشی موتو G04s

در داخل Moto G04s پردازنده Unisoc T606 قرار گرفته که یک پردازنده طراحی شده برای کارهای روزمره و بازی های سبک است. همچنین در گزینه های عرضه شده نیز کاربر می‌تواند بسته به نوع استفاده خود رم 4 یا 8 گیگابایتی LPDDR4X را انتخاب کند.گوشی موتو G04s همچنین فضای ذخیره سازی از 64 گیگابایت شروع شده و به لطف درگاه اسلات کارت میکرو اس دی نیز برای ذخیره اطلاعات بیشتر قابل ارتقا است.

باتری و دیگر مشخصات جانبی

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند با یک بار شارژ شدن به راحتی برای یک روز انرژی مورد نیاز کاربر را تامین کند. همچنین سرعت شارژ این گوشی 15 وات محدود شده که می‌تواند با سرعت نسبتا خوبی گوشی را شارژ کند.

اندروید 14 سیستم عاملی خواهد بود که در این گوشی اجرا شده و دسترسی به جدیدترین ویژگی ها و به روز رسانی های امنیتی را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین برای امنیت بیشتر نیز حسگر اثر انگشت نیز تعبیه شده تا امکان باز کردن قفل گوشی راحت تر شود.

گوشی موتو G04s موفق به کسب گواهی ضدآب IP52 شده که به کاربر اطمینان می‌دهد در برابر پاشش های احتمالی آب می‌تواند مقاوم باشد. گزینه های ارتباطی این گوشی شامل دو 4G LTE، Wi-Fi 802.11 ac، بلوتوث 5.0، GPS بوده و پورت USB Type-C نیز برای شارژ و انتقال داده در نظر گرفته شده است.

موتو G04s قرار است در 4 رنگ مشکی، سبز آبی و نارنجی عرضه شده و قیمت اولیه 119 یورو (تقریباً 129 دلار) می‌تواند این گوشی را به عنوان گزینه‌ای قانع کننده برای افرادی باشد که با بودجه کم به دنبال یک گوشی هوشمند با نمایشگر مدرن و سیستم دوربین بهبود یافته هستند. نظر شما مخاطبین گجت نیوز در مورد این گوشی چیست؟ آیا مشخصات آن در کنار قیمت مقرون به صرفه می‌تواند شما را قانع کند تا در خریدتان آن را انتخاب کنید؟

در گجت نیوز بخوانید:
نمایش گوشی منعطف عجیب موتورولا در کنگره جهانی موبایل + عکس و ویدیو گجت جدید موتورولا به صورت همزمان، موبایل، مچ‌بند و ساعت هوشمند است ۸ مورد از بهترین گوشی هایی که موتورولا تا به حال ساخته است موتورولا ریزر ۲۰۲۳، یک رکورد جدید را در دنیای گوشی‌های تاشو ثبت می‌کند موتورولا در برابر سامسونگ و اپل؛ آیا برند چینی/آمریکایی شانسی برای بقا دارد؟