گجت جدید موتورولا

گجت جدید موتورولا به صورت همزمان، موبایل، مچ‌بند و ساعت هوشمند است

گجت جدید موتورولا یک کانسپت منعطف و چندکاره است که از آن می‌توان در فرم‌های مچ‌بند، ساعت و گوشی هوشمند استفاده کرد.

موتورولا که از سال 2014 زیرمجموعه لنوو به‌شمار می‌رود، اخیراً در خلال رویداد Lenovo Tech World 23 از چند کانسپت جذاب و هم‌چنین ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد. البته ناگفته نماند که عرضه عمومی این محصولات مصرفی، نامشخص است. یکی از چشم نوازترین نمونه‌های اولیه نمایش داده شده «نمایشگر تطبیقی» لنوو است که یک گجت معطف با صفحه نمایش POLED فول‌اچ‌دی پلاس را برای استفاده به عنوان موبایل، مچ‌بند و ساعت هوشمند ارائه می‌دهد. کاربران با استفاده از این کانسپت می‌توانند آن را مطابق با نیازهای خود خم کرده و فرم دهند.

ویژگی‌های جذاب گجت جدید موتورولا

صفحه نمایش 6.9 اینچی گجت جدید موتورولا می‌تواند برای استفاده به عنوان یک تلفن‌ هوشمند عادی صاف شده یا به حدی خم شود تا مانند تلفن‌های تاشو به عنوان پایه رومیزی عمل کند. این نمایشگر برای قرارگیری دور مچ دست نیز به راحتی خم می‌شود تا بتوان از آن به عنوان یک ساعت (مچ‌بند) هوشمند استفاده کرد. در حالت ایستاده، صفحه نمایش به یک رابط فشرده اندروید تبدیل می‌شود که روی بخش 4.6 اینچی قابل استفاده است.

گجت جدید موتورولا

اگرچه این گجت مفهومی جذابیت‌های خاص خود را دارد، اما ممکن است به این زودی‌ها وارد بازار نشود. با این حال، از آنجا که لنوو، به عنوان شرکت مادر موتورولا، پیشتر دست به تولید انبوه چنین دستگاه‌های مبتکرانه زده، هر احتمالی وجود دارد.

علاوه بر این نمونه اولیه منعطف، موتورولا ایده‌های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی را برای همسویی با ترند فناوری در سال 2023 معرفی کرد. آنها از هوش مصنوعی مولد برای ارائه تصاویر خلاقانه والپیپر به کاربران بهره گرفته‌اند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با آپلود عکسی از لباس خود، از طریق هوش مصنوعی چندین تصویر منحصر به فرد را دریافت کنند. سپس شما می‌توانید تصاویر ایجاد شده با هوش مصنوعی را به عنوان والپیپرهای سفارشی برای دستگاه خود انتخاب کنید.

موتورولا همچنین در حال کار روی یک دستیار صوتی/متنی اختصاصی به نام MotoAI است که برای رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند طراحی شده است. MotoAI بر پایه یک مدل زبان بزرگ (LLM) اجرا می‌شود و امکان پاسخگویی به سؤالات، پیام‌های پیش‌نویس، زمان‌بندی وظایف و موارد دیگر را فراهم می‌‌کند. از جمله ویژگی‌های متمایز آن، تاکید بر حفظ حریم خصوصی است، به‌طوری‌که داده ها را پردازش کرده و وظایف را به صورت شخصی اجرا می‌کند تا از این طریق وابستگی به حافظه ابری را کاهش دهد. هر چقدر MotoAI بیشتر در مورد کاربر بیاموزد، به طور فزاینده ای شخصی و موثرتر می‌شود.

گجت جدید موتورولا

علاوه بر این، موتورولا از یک نوآوری خاص برای اسکن اسناد، با هدف بهبود کیفیت تصویر نیز پرده برداشت. این ویژگی سایه‌ها و چروک‌ها را هنگام اسکن تصاویر فیزیکی یا اسناد با استفاده از دوربین گوشی هوشمند به حداقل می‌رساند. از این طریق وضوح بالای تصاویر تضمین خواهد شد.

به طور خلاصه، رونمایی‌های اخیر موتورولا در رویداد Lenovo Tech World ’23 نوید ورود یک گجت جذاب چند جانبه و قابلیت‌های نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی را به مخاطبان می‌دهد، هر چند که عرضه عمومی آنها هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*