موتورولا ریزر 2023

موتورولا ریزر 2023، یک رکورد جدید را در دنیای گوشی‌های تاشو ثبت می‌کند

موتورولا Razr – ریزر 2023 با یک رکوردشکنی جدید در بخش نمایشگر عرضه خواهد شد که می‌تواند این دستگاه را از سایر گوشی‌های تاشو متمایز کند.

براساس اطلاعات فاش شده، موتورولا قصد دارد نسخه ارتقا یافته‌ای از گوشی تاشو و محبوب سری ریزر را روانه بازار کند که از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل برخوردار خواهد بود. به‌نقل از TechOutlook، این دستگاه جدید که با نام رمز “Juno” شناخته می‌شود، دارای یک صفحه نمایش بیرونی حداقل 3.6 اینچی خواهد بود که در مقایسه با نمونه 2.7 اینچی مدل پیشین بزرگ‌تر خواهد شد. بدین ترتیب، رکورد بزرگ‌ترین نمایشگر بیرونی گوشی‌های تاشو به Razr 2023 اختصاص پیدا می‌کند.

موتورولا ریزر 2023

برخی از مشخصات احتمالی موتورولا ریزر 2023

به‌تازگی ایوان بلس، یکی از افشاگران باسابقه نیز با انتشار رندرهای باکیفیت از موتورولا ریزر 2023، چشم‌انداز جدیدی از طراحی این مدل را به‌ اشتراک گذاشت. براساس این تصاویر، Razr 2023 علاوه بر صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دارای یک پنل پشتی بازطراحی شده نیز خواهد بود. این پنل به‌وسیله شیشه مخملی مات AG با نشان‌های موتورولا و ریزر در پایین و یک شیشه براق که احتمالا با پوشش گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود، به دو بخش مجزا تقسیم شده است.

در بخش بالای پنل نیز دوربین‌های دستگاه تعبیه شده که از فرم جزیره‌ای برجسته نسل قبل به گوشه سمت چپ بخش بالا منتقل شده‌اند. در حالی‌که نمایشگر ریزر 2023 جدید شبیه به مدل قبلی است، اما حاشیه‌ها و چین‌های ظریف‌تری دارد. اگرچه در رندرهای منتشر شده سنسور جلو قابل مشاهده نیست، اما این احتمال وجود دارد که این مدل نیز مانند نسل گذشته خود به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسل مجهز شود.

موتورولا ریزر 2023

طی هفته گذشته، اوپو از Find N2 Flip رونمایی کرد که دارای بزرگ‌ترین نمایشگر بیرونی در گوشی‌های تاشو تاکنون است. سامسونگ نیز اخیرا اعلام کرده که گلکسی زد فلیپ 5 را طی اواخر سال جاری عرضه خواهد کرد. با این حال، به‌نظر می‌رسد طراحی جدید موتورولا در سری ریزر 2023، به نقطه عطف جدیدی در بازار گوشی‌های منعطف تبدیل خواهد شد.

با توجه رندرها، انتظار می‌رود موتورولا ریزر 2023 با طراحی مدرن عرضه شود و نمایشگر بزرگ بیرونی آن یکی از ویژگی‌های کلیدی خواهد بود که می‌تواند این مدل را از سایر رقبای تاشو متمایز کند. اکنون با داغ شدن رقابت در حوزه تولید دستگاه‌های تاشو، باید دید که اوپو و سامسونگ چه واکنشی به Razr 2023 نشان خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*