هندزفری بلوتوثی Fairbuds، با باتری قابل تعویض

نخستین هندزفری بلوتوثی مجهز به باتری قابل تعویض در جهان رونمایی شد

شرکت Fairphone از اولین هندزفری بلوتوثی مجهز به باتری قابل تعویض در جهان رونمایی کرد. در ادامه با امکانات ایربادز بیسیم Fairbuds آشنا شوید.

کمپانی Fairphone، که به‌خاطر تولید گوشی‌های هوشمند قابل تعمیر شناخته شده، جدیدترین محصول خود، به‌نام Fairbuds را معرفی کرد. این هدفون بی‌سیم با تمرکز بر پایداری ساخته شده و نخستین هندزفری بلوتوثی مجهز به باتری قابل تعویض در جهان است.

ایرباد بی سیم فیربادز از طراحی پایدار و میله‌ای شکل بهره می‌برد. باتری آن قابل تعویض است و با یک سینی چرخشی در دسترس قرار می‌گیرد. باز کردن این سینی هم با پیچ‌گوشتی و هم با ناخن امکان‌پذیر است. درپوش سیلیکونی این قسمت گرد و غبار و رطوبت را از باتری دور نگه می‌دارد.

هندزفری بلوتوثی Fairbuds، با باتری قابل تعویض

قابلیت تعمیرپذیری بالا، ویژگی برجسته فیربادز است. در واقع، باتری و دیگر اجزای آن قابل تعویض هستند. حتی محفظه شارژ این محصول نیز به لطف قطعات مجزای بدنه و بخش الکترونیکی، به‌طور کامل قابل تعمیر است. شرکت Fairphone همچنین امکان خریداری تنها یک عدد از ایربادها را برای جایگزینی در صورت نیاز، از طریق وب‌سایت خود فراهم کرده است.

مشخصات فنی و طراحی هندزفری بلوتوثی Fairbuds

این ایربادها با رنگ مشکی عرضه می‌شوند. حلقه سیلیکونی شفاف در مدل سفید، طراحی ماژولار آن را نمایان می‌کند. Fairbuds در برابر تعریق و رطوبت مقاوم بوده (استاندارد IP54) و تحت آزمایش‌های سختگیرانه دوام آورده است. با استفاده از تقریبا ۷۰ درصد مواد منصفانه و بازیافتی، Fairbuds پایدارترین هدفون بی‌سیم این کمپانی تا به امروز به شمار می‌رود. درایورهای ۱۱ میلی‌متری با روکش تیتانیوم، کیفیت صدای بهبودیافته و قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را ارائه می‌دهند.

هندزفری بلوتوثی Fairbuds، با باتری قابل تعویض

سازنده ادعا می‌کند ظرفیت باتری این محصول فراتر از حد متوسط است (۴۵ میلی‌آمپر ساعت) و برای ۵۰۰ چرخه شارژ و دشارژ دوام دارد. این باتری تا رسیدن به ۸۰ درصد ظرفیت اولیه خود، امکان ۲۷۰۰ ساعت استفاده را فراهم می‌کند. همچنین خود ایربادها با هر بار شارژ، ۶ ساعت امکان پخش صدا داشته و با احتساب محفظه شارژ، این زمان به ۲۶ ساعت می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های نخستین هندزفری بلوتوثی مجهز به باتری قابل تعویض در جهان می‌توان به امکان اتصال همزمان به دو دستگاه، تنظیمات اکولایزر شخصی‌سازی‌شده، برقراری تماس و ضبط صدای واضح با حذف نویز محیط (ENC)، پخش و توقف خودکار، بلوتوث نسخه ۵.۳ و شارژ از طریق درگاه USB Type-C اشاره کرد. اپلیکیشن Fairbuds هم برای پشتیبانی از این محصول به‌روزرسانی شده و تنظیمات پیش‌فرض صدا، پروفایل تقویت باس، پروفایل صاف، هشت باند اکولایزر قابل تنظیم و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم را ارائه می‌دهد.

هندزفری بلوتوثی Fairbuds، با باتری قابل تعویض

فیرفون، نخستین ایربادز بی‌سیم خودش را با قیمت حدود ۱۶۰ دلاری عرضه می‌کند و در دو نسخه مشکی و سفید روانه بازار خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E 2024 با باتری 26 ساعته معرفی شد محصولات جدید هواوی رونمایی شد؛ ایرباد Freebuds Pro 3 ، عینک هوشمند و یک تبلت کاغذی ایرباد Soundgear Sense جی بی ال، همزمان می‌تواند یک نکبند هم باشد ایرباد JLab Mini معرفی شد؛ به کوچکی یک اس دی کارت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*