ایرباد بیسیم وان پلاس بادز ۳

ایرباد بیسیم وان پلاس بادز ۳ با شارژدهی شگفت‌انگیز در راه است

ایرباد بیسیم وان پلاس بادز ۳ به‌زودی معرفی می‌شود. OnePlus Buds 3 امکانات هیجان‌انگیزی مثل شارژدهی ۴۴ ساعته را همراه قیمت مناسب ارائه می‌کند.

ماه گذشته، وان پلاس اعلام کرد که وان پلاس بادز ۳ را به زودی در چین معرفی می‌کند. در حالی که افشاگری‌های منتشر شده مشخصات این محصول را فاش کرده بودند، اما هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این محصول منتشر نشده بود. با این حال گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد باید انتظار چه قیمتی را از این محصول که احتمالا فردا رونمایی می‌شود، داشته باشیم.

آپدیت: ایرباد OnePlus Buds 3‌ رسما رونمایی شد

ایرباد بیسیم وان پلاس بادز ۳

شرکت وان پلاس امروز رسما از ایرباد جدید خودش پرده برداشت که از طراحی درایور دوگانه، حذف نویز فعال تا ۴۹ دسی‌بل و بدنه فوق سبک برخوردار است. تمام قابلیت‌هایی که در گزارش روز گذشته به آن‌ها اشاره کردیم عینا درست بودند. اما حالا ما می‌دانیم که وزن هر یک از این گوشی‌ها ۴.۸ گرم است و با گواهی IP55 در برابر پاشش آب مقاومند. همچنین یک باتری ۵۸ میلی‌آمپر ساعتی درون هر یک از این گوشی‌ها تعبیه شده و یک کیس شارژ‌ ۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی هم آن را همراهی می‌کند.

در نهایت به قیمت بسیار مناسب حدود ۶۵ دلاری این محصول می‌رسیم که از وان پلاس بادز ۳ ایرباد بی‌سیم جذابی برای خرید می‌سازد.

ادامه گزارش قبلی:

به‌گزارش سایت Allround-PC، قیمت OnePlus Buds 3 مبلغ ۹۹ یورو خواهد بود. این بدان معناست که این محصول در مقایسه با OnePlus Buds 2 Pro که قیمت آن ۱۷۹ یورو بود، به‌طور قابل توجهی ارزان‌تر است. شاید فکر کنید که ایرباد جدید وان پلاس به‌خاطر نداشتن بسیاری از امکانات مدل پرو با این قیمت عرضه می‌شد. اما به نظر می‌رسد که این تفکر اشتباهی است، چرا که گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند مدل بادز ۳ تقریباً تمامی ویژگی‌های بادز ۲ پرو را در اختیار دارد و حتی امکانات اضافه‌تری از آن را هم در بر می‌گیرد.

ایرباد بیسیم وان پلاس بادز ۳

علیرغم اینکه بادز ۲ پرو قیمت بالاتری دارد، اما بادز ۳ محصول مدرن‌تری است و ارزش خرید بسیار بالایی هم دارد. ما شنیده‌ایم که گوشی‌های این هدفون بی‌سیم از درایورهایی با ستاپ دوگانه شامل ووفرهای ۱۰.۴ میلی‌متری و توییترهای ۶ میلی‌متری برخوردار است. این دیوایس حذف نویز فعال ۴۸ دسی‌بلی را ارائه می‌کند و از صدای فضایی (با دالبی اتموس)، LHDC 5.0 و Google Fast Pair هم سازگار است. اینطور که از شواهد قضیه پیداست، وان پلاس یک رقیب برای هدفون پرچمدار خودش عرضه خواهد کرد!

ایرباد بیسیم وان پلاس بادز ۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*