گوشی OnePlus Ace 3‌ - وان پلاس ایس ۳

گوشی OnePlus Ace 3‌ رسما رونمایی شد؛ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و سرعت شارژ ۱۰۰ واتی

گوشی OnePlus Ace 3‌ با مشخصات فنی و امکانات چشمگیر نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، چیپست پرچمدار کوالکام و از همه مهم‌تر قیمت زیر ۵۰۰ دلار معرفی شد.

اولین گوشی وان پلاس در سال ۲۰۲۴ معرفی شد. گوشی قدرتمندی به‌نام OnePlus Ace 3 که پیشرفت‌هایی چشمگیری در مشخصات فنی آن به‌وجود آمده و با ۱ ترابایت حافظه داخلی، به‌عنوان نسل جدید Ace 2 راهی بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات فنی، امکانات و قیمت وان پلاس ایس ۳ بیشتر آشنا شوید.

روشن‌ترین نمایشگر یک گوشی در OnePlus Ace 3

نمایشگر چشمگیر گوشی OnePlus Ace 3‌ ، روشن‌ترین صفحه نمایش یک موبایل

این دیوایس نه تنها در زیر قاب خودش به سخت افزار توانمندی مجهز شده، بلکه از یک نمایشگر پیشرفته با ادعاهایی بزرگ هم برخوردار است. یک پنل ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ پیکسلی که نرخ رفرش متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. این نمایشگر ساخت شرکت چینی BOE، متوسط روشنایی ۱،۶۰۰ نیت را در حالت خودکار و اوج روشنایی چشمگیر ۴،۵۰۰ نیت را ارائه می‌کند. یک محافظ مستحکم به‌نام گوریلا گلس ویکتوس ۲ نیز روی آن را پوشانده و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون حفره‌ای روی آن نقش بسته است.

بیشتر بخوانید:

ایرباد بیسیم وان پلاس بادز ۳ با شارژدهی شگفت‌انگیز در راه است

طراحی گوشی OnePlus Ace 3‌

وان پلاس از زبان طراحی جدیدش که با وان پلاس ۱۱ معرفی شد، در این محصول استفاده کرده که شامل یک فریم آلومینیومی و قاب پشتی از جنس شیشه مات با جزیره دوربین گرد می‌شود. گوشی Ace 3 همچنین از اسلایدر هشت‌گانه هشدار مرحله برخوردار است که یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد گوشی‌های وان پلاس نیز محسوب می‌شود.

در پشت دستگاه، سه دوربین قرار گرفته که در رأس آن‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 با سیستم پایدارسازی تصویر (OIS) حضور دارد. دوربین اصلی با یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۸ مگاپیکسلی همراه است. تراشه Snapdragon 8 Gen 2 ساخت کوالکام در قلب تپنده آن قرار دارد که با حافظه رم ۱۲/۱۶ گیگابایتی LPDDR5X و حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی UFS 4.0 همراه شده است.

سخت افزار قدرتمند گوشی OnePlus Ace 3‌

در بخش نرم‌افزار، ColorOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ به کار گرفته شده است، در حالی که یک باتری با ظرفیت ۵،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت انرژی دستگاه را تأمین می‌کند. این باتری از شارژ سریع ۱۰۰ وات SuperVOOC نیرو می‌گیرد که قول شارژ کامل از ۰ تا ۱۰۰ درصد تنها در عرض 27 دقیقه را می‌دهد.

رنگ‌بندی و قیمت گوشی وان پلاس ایس ۳

پرچمدار جدید چینی‌ها در سه رنگ مشکی، آبی و رزگلد طراحی شده و با قیمت پایه ۳۶۵ دلاری (پیکربندی حافظه و رم ۱۲/۲۵۶ گیگ) و حداکثر قیمت ۴۹۵ دلاری (پیکربندی حافظه و رم ۱ ترابایت/۱۶ گیگ) راهی بازار چین خواهد شد. با این قیمت، کمتر موبایلی می‌تواند با گوشی وان پلاس رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*