محصولات جدید ۲۰۲۳ هواوی

محصولات جدید هواوی رونمایی شد؛ ایرباد Freebuds Pro 3 ، عینک هوشمند و یک تبلت کاغذی

هواوی از چند محصول جدید از جمله ایرباد پرقدرت بی‌سیم Freebuds Pro 3 ، تبلت کاغذی میت پد PaperMatte 11.5 و عینک هوشمند Earwear 2 رونمایی کرد.

هواوی روز گذشته میزبان یک رویداد خبری بزرگ در بارسلونا اسپانیا بود و در آن از آخرین نسل ساعت‌های هوشمند سری هواوی واچ GT4، ایرباد Freebuds Pro 3 و عینک هوشمند Eyewear 2 به‌همراه تبلت جدید MatePad 11.5 PaperMatte با یک نمایشگر کاغذی پیشرفته رونمایی کرد. در اینجا شما را بیشتر با این محصولات تازه‌وارد آشنا می‌کنیم.

تبلت میت پد ۱۱.۵ PaperMatte هواوی

تبلت میت پد ۱۱.۵ PaperMatte هواوی

اول با این تبلت شروع می‌کنیم که نسخه ویژه‌ای از تبلت میت پد ۱۱.۵ اینچی هواوی است. این دیوایس یک نمایشگر متفاوت با روکش نانو را در بر می‌گیرد که حس و حالی شبیه به صفحه کاغذی را تداعی خواهد کرد. در نتیجه فشار کمتری روی چشم‌های کاربر می‌گذارد و وقتی با دومین نسل قلم هوشمند M-Pencil روی آن می‌نویسید، احساس نوشتن روی یک تکه کاغذ به شما دست می‌دهد.

تبلت میت پد ۱۱.۵ PaperMatte هواوی

به جز فناوری نمایشگر، همه‌چیز با نسخه معمولی مو نمی‌زند. ابعاد این نمایشگر ۱۱.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۲۰۰ پیکسلی و نرخ تازه‌سازی آن هم ۱۲۰ هرتزی است. در قلب تپنده تبلت هواوی چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کوالکام با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی حضور دارد. شما یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی را در اختیار خواهید داشت. ظرفیت باتری آن هم ۷،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توان ۲۲.۵ واتی و بر بستر پورت USB تایپ C شارژ می‌شود. در بخش نرم افزاری آن هم شما HarmonyOS 3.1 رقیب چینی اندروید را می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

تبلت TCL NXTPAPER با یک نمایشگر کاغذی نوآورانه معرفی شد

این تبلت کاغذی با قیمت ۵۰۰ یورو و در تک نسخه خاکستری عرضه می‌شود.

ایرباد Freebuds Pro 3 هواوی

ایرباد Freebuds Pro 3 هواوی

دومین محصول، یک ایرباد بی‌سیم به‌نام فری بادز پرو ۳ است که نسل گذشته آن فری بادز پرو ۲ نام داشت. محصولی که با سیستم درایور دوگانه، تریبل بسیار واضح‌تر و بیس توانمندتری را وعده می‌دهد. جدیدترین ایرباد بی‌سیم پرچمدار هواوی همچنین فناوری Triple Adaptive EQ را هم برای پخش صدایی شفاف ارائه می‌کند و از کدک‌های صوتی پیشرفته و باکیفیت LDAC و L2HC 2.0 Hi-Res نیز پشتیبانی خواهد کرد.

هواوی سیستم حذف نویز فعال ارتقا یافته “Intelligent Dynamic ANC 3.0” را در ایرباد Freebuds Pro 3 به‌کار برده که لغو نویز بهتری دارد و با سیستم میکروفون جدید “Pure Voice 2.0” می‌تواند حتی در چالش‌برانگیزترین شرایط هم صدای کاربر را از پس زمینه تفکیک کند. به این ویژگی‌ها باید عمر باتری ۳۱ ساعته و اتصال همزمان به دو دستگاه را هم اضافه کرد. در نهایت به بخش قیمت ایرباد فری بادز ۳ می‌رسیم که طبق اعلام سازنده، ۲۰۰ یورو است.

عینک هوشمند Earwear 2 هواوی

عینک هوشمند Earwear 2 هواوی

و اما آخرین گجت معرفی شده هواوی، عینک هوشمند Earwear 2 است. این عینک به شما اجازه می‌دهد با اسپیکر داخلی آن که نزدیک گوشتان قرار می‌گیرد بتوانید تا ۱۱ ساعت به موسیقی گوش کنید. همچنین لنزهای قابل تعویض برند Zeiss نیز روی آن نصب هستند. روی این عینک از فریم تیتانیومی سبک‌وزنی با تنها ۴.۷ گرم استفاده شده و کنترل‌های لمسی در لبه‌های آن حضور دارد. این عینک با قیمت 350 یورویی عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*