ایرباد هواوی Freebuds Pro 2

ایرباد هواوی Freebuds Pro 2 با امکانات منحصر به فرد معرفی شد

سرانجام ایرباد هواوی Freebuds Pro 2 با کیفیت صدای عالی، حذف نویز، بدنه ضد آب و قیمت زیر ۲۰۰ دلاری برای رقابت با ایرپادز پرو اپل معرفی شد.

هواوی ساعاتی پیش در اکانت توییتر خود رسماً از نسل جدید ایرباد بی‌سیم خود، ایرباد هواوی Freebuds Pro 2 رونمایی کرد. این دیوایس از درایورهای دوگانه، ۳ میکروفون با لغو نویز ۴۷ دسی‌بلی و عمر باتری بسیار طولانی رونمایی کرد.

ایرباد هواوی Freebuds Pro 2

سیستم Hi-Res Dual Sound بهترین ویژگی فری بادز پرو ۲ هواوی است. این ایرباد بی‌سیم از محدوده‌های بزرگ‌تر فرکانسی پشتیبانی می‌کند که شامل ۱۴ هرتز تا ۴۸ کیلوهرتز می‌شود. هواوی همچنین یک اکولایزر انطباق‌پذیر را نیز ارائه کرده است که نحوه داخل گوش کاربر قرار گرفتن بادها را یاد می‌گیرد تا بتواند بهترین خروجی صدای ممکن را در همه‌ی حالت‌ها ارائه کند.

نویز کنسلینگ تا ۴۷ دسی‌بل

نویز کنسلینگ فعال، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ایرباد هواوی Freebuds Pro 2 است که با ارتقا نسبت به نسل گذشته، می‌تواند صدای محیط پیرامون کاربر به ۴۰ دسی‌بل، تا ۴۷ دسی‌بل کاهش دهد. این کار از طریق سه میکروفون انجام می‌شود، در حالی که نسخه اصلی از دو میکروفون استفاده می‌کرد.

ایرباد بی‌سیم جدید هواوی مثل اکثر ایرفون‌ها می‌تواند صدای نویز اطراف شما را برداشته و در طول مکالمات جلوی شنیده شدن آن را بگیرد. چیزی که هواوی در اینجا ارتقا داده، یک الگوریتم شبکه عصبی عمیق است که به مرور زمان یاد می‌گیرد و انطباق‌پذیر می‌شود. صدای این ایرباد نیز به لطف همکاری با شرکت Devialet عالی به نظر می‌رسد.

هواوی ظرفیت باتری هدفون بی‌سیم جدیدش را اعلام نکرده است، اما وعده داده که همراه کیس شارژ می‌تواند عمر باتری ۳۰ ساعته داشته باشد. خود گوشی‌ها نیز با حذف نویز فعال ۴ ساعت و بدون آن ۶.۵ ساعت شارژدهی دارند. این گوشی‌ها همچنین از گواهی IP54 برخوردارند که آن‌ها را ضد آب و ضد گرد و غبار می‌کند. چیزی که در نسل گذشته وجود نداشت.

قیمت ایرباد هواوی Freebuds 2 Pro

هواوی این محصول را با قیمت ۲۰۰ یورو عرضه می‌کند. رنگ‌بندی آن نیز شامل رنگ‌های آبی، مشکی و سفید سرامیکی می‌شود. هواوی همچنین در برخی از بازارها به خریداران این دیوایس، مچ‌بند سلامت Huawei Band 7 را نیز به صورت رایگان هدیه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*