هواوی نوا 10 پرو

تصاویر و مشخصات فنی هواوی نوا 10 پرو فاش شد

تصاویر رندر به همراه بخشی از مشخصات فنی هواوی نوا 10 پرو فاش شد. در این مطلب جدیدترین عکس های Huawei Nova 10 Pro را مشاهده خواهید کرد.

مهر ماه سال گذشته، گوشی محبوب هواوی نوا 9 پرو معرفی شد. حال بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، جانشین آن یعنی هواوی نوا 10 پرو تا یک ماه دیگر رونمایی می‌شود. البته این محصول بخشی از خانواده Nova 10 است و همزمان با آن، منتظر معرفی چند گوشی دیگر نیز هستیم. حدود یک ماه مانده به عرضه، بخشی از مشخصات هواوی نوا 10 پرو به همراه چند عکس واقعی و رندر آن منتشر شد که به احتمال زیاد چهره نهایی گجت را به رخ می‌کشند.

یکی از فاش‌کنندگان اطلاعات گجت‌های هوشمند با نام مستعار WHYLAB در شبکه اجتماعی چینی ویبو، اخیرا یک عکس از هواوی نوا 10 پرو در دنیای واقعی منتشر کرده است. بر اساس این عکس، گوشی نام برده مجهز به دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از یک سنسور 50 مگاپیکسلی RYYB است. هواوی اولین مرتبه در گوشی پی 30 پرو از چنین سنسوری استفاده کرده بود.

مدل طراحی ماژول دوربین Huawei Nova 10 Pro جالب است؛ دوربین را یک صفحه مشکی رنگ احاطه کرده که شامل مشخصات سنسورها است. در وسط، یکی از سنسورها با یک حلقه طلایی رنگ احاطه شده است.

هواوی نوا 10 پرو

پنل مشکی رنگ پشتی دارای ظاهری درخشان است و در پایین خود، لوگوی هواوی و برند نوا را جا داده است. طبق بنر تبلیغاتی گوشی که اخیرا فاش شده، به جز مشکی یک گزینه رنگ دیگر (نقره‌ای) نیز وجود دارد. طبق این بنر، یکی از مشخصات مهم هواوی نوا 10 پرو داشتن نمایشگری منحنی است. در گوشه بالا و سمت چپ این صفحه نمایش، دوربین سلفی دوگانه دیده می‌شود. برخلاف عکس بالا، صفحه‌ی دور ماژول دوربین اصلی همانند دایره میانی دارای رنگ طلایی است.

بنر تبلیغاتی هواوی نوا 10 پرو

یکی دیگر از مشخصات فنی هواوی نوا 10 پرو که از روی عکس بالا به آن پی بردیم، پشتیبانی گوشی از شارژ فوق‌العاده سریع 100 واتی است. رزولوشن دوربین سلفی 50 یا 60 مگاپیکسل است. به خاطر واضح نبودن تصویر، رزولوشن دقیق این دوربین مشخص نیست.

بر اساس دو عکس بالا قادر به تشخیص دقیق سبک طراحی گوشی Huawei Nova 10 Pro نیستیم. خوشبختانه، OnLeaks بعد از انتشار این تصاویر چند رندر باکیفیت از پرچمدار بعدی هواوی از برند Nova را در اختیارمان قرار داد. آن‌ها گوشی را از زوایای مختلف، در دو رنگ مشکی و نقره‌ای، نشان می‌دهند.

رندرهای OnLeaks تشابه زیادی با عکس واقعی لو رفته از هواوی نوا 10 پرو دارند، با این تفاوت که در آن‌ها، دیگر پایین پنل پشتی خبری از لوگوی برند Nova نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*