هواوی نوا 9

هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو با اسنپدراگون 778G و شارژ سریع ۱۰۰ وات معرفی شدند

دو گوشی هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو رونمایی شدند. هر دو گوشی به نسخه 4G چیپست اسنپدراگون 778G مجهز شده‌اند. مدل پرو  Nova 9 از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.

هواوی امروز از نوا 9 و نوا 9 پرو – nova 9/nova 9 Pro به عنوان گوشی‌های میان رده جدید خود در چین رونمایی کرد. هر دو گوشی از نمایشگر اولد، دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نسخه 4G چیپست اسنپدراگون 778G بهره ‌می‌برند. اسنپدراگون 778G به طور پیش فرض از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند؛ اما هواوی مجبور شده به دلیل تحریم آمریکا قید اتصال 5G را بزند.

مشخصات و ویژگی‌های هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو

مدل پرو دارای نمایشگر بزرگتر با دو دوربین سلفی، سیستم خنک کننده VC گرافین و شارژ سریع ۱۰۰ وات از طریق درگاه USB-C است. طراحی و سایر مشخصات این دو گوشی فرقی با هم ندارند. همچنین هر دو دستگاه به سیستم عامل هارمونی او اس 2.0 مجهز شده‌اند.

مدل استاندارد نوا 9 یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +Full HD را به ارمغان می‌آورد؛ اما مدل پرو یک پنل ۶.۷۲ ینچی را در دل خود جای داده است.

علاوه بر این، مدل استاندارد از تنها یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در حفره مرکزی نمایشگر بهره می‌برد، ولی هواوی نوا 9 پرو در کنار دوربین ۳۲ مگاپیکسلی یک حسگر فوق عریض را هم در اختیار دارد که سبب می‌شود فضای بیشتری در کادر دوربین جا بگیرد.

هواوی در هر دو گوشی حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر قرار داده است. همچنین در بدنه پشتی هر دو عضو سری نوا 9 هواوی حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی RYYB قرار گرفته است و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و سنجش عمق آن را همراهی می‌کنند.

هواوی نوا 9

شاید مهنرین تفاوت بین این دو گوشی را بتوان در بخش باتری و شارژ سریع مشاهده کرد. مدل نوا 9 دارای یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۶۶ وات است، ولی مدل پرو با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۱۰۰ وات همراه شده است. هواوی ادعا می‌کند که شارژ کامل Nova 9 Pro تنها ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

قیمت و زمان عرضه Huawei nova 9 و nova 9 Pro

هر دو گوشی میان رده هواوی از ۷ مهر ماه در رنگ‌های آبی،‌ بنفش، سبز و مشکی در چین عرضه خواهند شد. نسخه مجهز به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نوا 9 قیمتی برابر با ۴۱۸ دلار دارد و برای نسخه 8/256 گیگابایتی نیز قیمت ۴۶۴ دلار در نظر گرفته شده است.

هواوی همچنین برچسب قیمتی ۵۴۲ دلاری را برای مدل پایه (8/128 گیگابایتی) نوا 9 پرو در نظر گرفته است و برای مدل 8/256 گیگابایتی نیز باید ۶۰۴ دلار هزینه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*