ساعت هوشمند هواوی

هواوی واچ GT4 در دو نسخه مختلف و با قیمت رقابتی معرفی شد

ساعت هوشمند Huawei Watch GT4 – هواوی واچ GT4 در دو مدل 41 و 46 میلیمتری مجهز به فناوری‌های پیشرفته پایش سلامتی و با قیمت مناسب رونمایی شد.

هواوی ساعاتی پیش از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود، هواوی واچ GT4، در دو سایز 41 میلیمتری و 46 میلیمتری رونمایی کرد. هر دو ساعت هوشمند جدید هواوی طراحی بسیار جذاب و چشم‌نوازی دارند. علاوه بر این، نسل جدید تکنولوژی TruSense هم در این ساعت‌های هوشمند حاضر بوده و با ترکیب عملکرد حسگرها و الگوریتم‌های جدید، پایش سلامتی دقیق‌تری به کاربران ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

هواوی واچ ۴ و ۴ پرو معرفی شدند؛ ساعت‌های هوشمند چینی برای ورزشکاران و استفاده روزمره

در ادامه در گجت نیوز به معرفی بیشتر این ساعت‌های هوشمند هواوی خواهیم پرداخت.

هواوی واچ GT4؛ جذاب، پیشرفته و خوش‌قیمت!

تفاوت مدل‌های 41 و 46 میلیمتری ساعت‌های هوشمند جدید هواوی تنها در اندازه صفحه نمایش و شارژدهی باتری است. بنابراین قابلیت‌های موجود در هر دو ساعت کاملا یکسان خواهند بود.

شارژدهی مدل 41 و 46 میلیمتری این ساعت هوشمند به ترتیب 7 و 14 روز بوده و شروع قیمت هر دو مدل از 250 یورو خواهد بود. البته شارژدهی باتری هر دو مدل، در مقایسه با نمونه‌های مشابه سال گذشته، 20 درصد ارتقا یافته است.

باتری ساعت Huawei

همچنین مد همیشه روشن صفحه نمایش نیز نسبت به قبل با پیشرفت قابل توجهی روبرو شده؛ به‌طوری که سطح قابل مشاهده آن حدودا 20 درصد در مقایسه با قبل گسترده‌تر شده است.

اندازه صفحه نمایش مدل 46 میلیمتری هواوی واچ GT4 برابر با 1.43 اینچ است و مدل 41 میلیمتری هم صفحه نمایشی 1.32 اینچی دارد. علاوه بر این، پانل به کار رفته در صفحه نمایش هردو از نوع امولد بوده و رزولوشن 466 در 466 پیکسلی دارد. به این ترتیب، چگالی تصویر مدل‌های 41 و 46 میلیمتری به ترتیب برابر با 352 و 326 پیکسل بر اینچ خواهد بود.

هواوی واچ GT4

فناوری TruSeen 5.5+ و پایش سلامت پیشرفته Huawei Watch GT4

فناوری TruSeen 5.5+ به کار رفته در ساعت‌های هوشمند جدید هواوی در وهله اول، سیستم پایش خواب پیشرفته TruSleep 3.0 را به این دستگاه‌ها آورده است. این فناوری به‌طور پیوسته چرخه‌های خواب شما را مانیتور کرده و به شما برای بهبود عادت‌های خوابتان کمک خواهد کرد.

همچنین قابلیت «هشدار تنفس در حین خواب» نیز ضربان قلب و غلظت اکسیژن خون کاربر در هنگام خواب را اندازه‌گیری کرده و بروز هرگونه اختلال تنفسی را به او هشدار می‌دهد.

همچنین دیگر قابلیت پیشرفته حاضر در این ساعت‌ها نیز قابلیت پایش چرخه قاعدگی Menstrual Cycle Management 3.0 است که هواوی ادعا کرده عملکردی 15 درصد دقیق‌تر از سایر محصولات حاضر در بازار دارد.

این فناوری نیز سنجه‌هایی مثل ضربان قلب بانوان، دمای بدن آن‌ها در حین خواب و برخی فاکتورهای دیگر را اندازه‌گیری و پایش کرده و بر این اساس زمان قاعدگی و نشانه‌های مختلف آن را پیش‌بینی می‌کند.

هواوی واچ GT4 همچنین با استفاده از سیستم مکان یابی ماهواره‌ای GNSS، حتی در مکان‌های احاطه‌شده توسط ساختمان‌های بلند، عملکردی 30 درصد بهتر را در تشخیص موقعیت کاربر ارائه خواهد کرد.

محصول جدید هواوی همچنین قادر به پایش بیش از صد فعالیت ورزشی مختلف است و حتی می‌تواند ورزش‌های الکترونیکی (eSports) را هم مانیتور کند!

بعلاوه، قابلیت جدید Stay Fit تعبیه شده در این ساعت‌ها میزان کالری ورودی کاربر را به‌صورت ریل‌تایم تحلیل کرده و نتایج را به‌صورت حلقه‌های عملکردی به او نشان می‌دهد. از این طریق، کاربران می‌توانند از میزان کالری مصرفی خود در طول انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف آگاه شوند.

Huawei Watch GT4 همچنین با گوشی های اندرویدی و آیفون‌ها سازگار شده و اپلیکیشن‌های مختلفی از جمله Strava و Komoot و Runtastic و خود اپلیکیشن Petal Maps هواوی را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، متن پیام‌های دریافت شده از طریق پیامک و پیام‌رسان‌هایی چون واتس اپ، اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک مسنجر، اسکایپ، سیگنال و وایبر روی صفحه نمایش این ساعت قابل مشاهده بوده و حتی امکان پاسخ‌دهی سریع به این پیام‌ها نیز فراهم شده است.

این ساعت هوشمند همچنین از قابلیت تماس بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند.

زمان عرضه به بازار، قیمت و مدل‌های مختلف

ساعت هوشمند هواوی واچ GT4 از روز چهارم اکتبر در انگلستان و دیگر نقاط اروپا قابل خرید خواهند بود.

شروع قیمت مدل 46 میلیمتری ساعت هوشمند هواوی از 250 یورو خواهد بود.‌ این قیمت، البته برای بند لاستیکی مشکی این ساعت است و دو بند دیگر آن، یعنی چرم قهوه‌ای و طرح جذاب و سبزرنگ Rainforest Green GMT با قیمت 270 یورو به بازار عرضه خواهند شد.

مدل GMT از یک بند کامپوزیتی تشکیل شده از ترکیبی از نایلون‌های بازیافتی اقیانوس‌ها بهره می‌برد.

علاوه بر این، گران‌ترین مدل از ساعت‌های هوشمند جدید 46 میلیمتری هواوی هم با بند استیل به بازار خواهد آمد و 350 یورو قیمت خواهد داشت. بند این مدل از فولاد ضدخش 316L تشکیل خواهد شد.

از طرف دیگر، قیمت مدل 41 میلیمتری ساعت هوشمند جدید هواوی هم از 250 یورو آغاز خواهد شد. این مدل همچنین با بندی مغناطیسی هم قابل سفارش خواهد بود و قیمت 300 یورویی خواهد داشت.

در این میان، گران‌ترین مدل هواوی واچ GT4 نیز مدل پیانویی آن خواهد بود که 400 یورو قیمت داشته و طی فرآیندی 17 مرحله‌ای ساخته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*