هواوی واچ 4

هواوی واچ 4 و 4 پرو معرفی شدند؛ ساعت‌های هوشمند چینی برای ورزشکاران و استفاده روزمره

هواوی به‌تازگی از ساعت‌های هوشمند Huawei Watch 4 – واچ 4 و واچ 4 پرو رونمایی کرده است. این ساعت‌ها با قابلیت‌های پریمیومی که دارند همراهان ایده‌آلی برای ورزشکاران به شمار خواهند رفت.

روز گذشته هواوی رویداد بزرگی را در مونیخ برگزار کرد و در آن ضمن ارائه جزئیات بیشتر در خصوص زمان عرضه و قیمت دو گوشی هواوی پی 60 پرو و میت ایکس 3 در اروپا از دو ساعت هوشمند هواوی واچ 4 و واچ 4 پرو هم رونمایی کرد.

این دو گجت پوشیدنی در دسته محصولات پریمیوم قرار گرفته و برای ورزشکاران ایده‌آل به شمار می‌روند. در ادامه به معرفی مختصر این دو دستگاه خواهیم پرداخت.

هواوی واچ 4 و 4 پرو چه تفاوتی با هم دارند؟

مدل Pro از ساعت هوشمند هواوی از یک صفحه نمایش 1.5 اینچی امولد با نرخ رفرش متغیر بهره می‌برد. قاب 48 میلیمتری این ساعت از آلیاژ تیتانیوم TC4 ساخته شده که به ادعای خود این کمپانی سه برابر قدرتمندتر از تیتانیوم معمولی است.

علاوه بر این، مدل استاندارد ساعت هوشمند هواوی نیز در اندازه 46 میلیمتری و از جنس استیل ضدخش رونمایی شده است.

هر دو ساعت هوشمند جدید هواوی از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن بهره برده و ضمن ارائه واچ فیس‌های مختلف در برابر نفوذ رطوبت کاملا مقاوم هستند.

هر دو ساعت هوشمند جدید هواوی قادر به پایش بیش از صد فعالیت ورزشی مختلف بوده و از قابلیت‌های روتین سنجش سلامت بهره می‌برند.

ویژگی جدید ساعت‌های هوشمند هواوی واچ 4 و واچ 4 پرو با نام One-minute seven point شناخته می‌شود که گزارش‌های مربوط به هفت سنجه حیاتی وضعیت سلامتی را در یک گزارش واحد به کاربر ارائه می‌دهد. این سنجه‌ها عبارتند از:

  • ضربان قلب
  • اکسیژن خون (SpO2)
  • نوار قلب
  • دمای سطح پوست
  • سفتی ماهیچه‌ای
  • میزان فشار
  • سلامت تنفسی

نسخه Pro از ساعت هوشمند جدید هواوی همچنین قادر است از طریق سیم کارت eSIM به شبکه‌های LTE متصل شود. این نسخه همچنین به گیرنده داخلی GPS نیز مجهز است.

هواوی واچ 4

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط هواوی، باتری Watch 4 قادر است با هر بار شارژ کاربران را به مدت چهار روز همراهی کند. این در حالی‌ست که در مدل Pro، هر بار شارژ انرژی لازم برای 4.5 روز فعالیت را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

از سوی دیگر، در صورتی که مد ذخیره انرژی در این گجت‌ها فعال باشد، باتری‌های مدل‌های معمولی و پرو به ترتیب قادرند 14 و 21 روز شارژدهی داشته باشند.

هواوی واچ 4

شروع قیمت هواوی واچ 4 از 450 یورو خواهد بود؛ در حالی که حداقل قیمت مدل پرو برابر با 700 یورو اعلام شده است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که فروش این محصولات در اروپا از هفته آینده آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*