ایرباد Soundgear Sense جی بی ال

ایرباد Soundgear Sense جی بی ال، همزمان می‌تواند یک نکبند هم باشد

ایرباد Soundgear Sense جی بی ال با طراحی باز مبتکرانه و قسمت زیر ۱۷ دلاری رونمایی شد. اما طراحی باز این هدفون بی سیم چیست؟

Soundgear Sense نام ایرباد بی سیم جدید کمپانی JBL با طراحی باز است؛ بدین معنا که شما می‌توانید حین لذت بردن از موسیقی، صدای دنیای اطرافتان را هم بشنوید. جی بی ال در کنار این محصول از دو هدفون Live 770NC و 670NC و یک اسپیکر جدید به‌نام PartyBox Ultimate نیز رونمایی کرده است.

ایرباد Soundgear Sense جی بی ال به قلاب گوش مجهز است و گواهی ضد آب و تعریق IP54 و یک نک بند جداشدنی برای تبدیل این محصول به یک هدفون دور گردنی را ارائه می‌کند. بنابراین هر زمانی که نگران افتادن گوشی‌های این ایرباد از گوشتان هستید، می‌توانید گردنی آن را وصل کنید.

ایرباد Soundgear Sense جی بی ال

طراحی باز ایرباد Soundgear Sense جی بی ال چیست؟

طراحی باز ایرباد بی سیم JBL به شما اجازه می‌دهد حین استفاده از آن بتوانید همزمان با گوش دادن به موسیقی‌هایی که دوستشان دارید، آزادانه به صدای دنیای اطرافتان گوش کنید.

کارلستن اولسن از شرکت جی بی ال می‌گوید: قابلیت‌هایی مثل Ambient Aware محبوبیت بالایی در ایربادهای بی‌سیم ما دارند و به همین خاطر هم ما تصمیم گرفتیم یک قدم رو به جلو برداشته و طراحی باز را در محصول جدیدمان  پیاده‌سازی کنیم.

این قابلیتی است که با ویژگی‌های ایربادهای رقبایی مثل قابلیت LinkBuds سونی، رقابت خواهد کرد.

ایرباد Soundgear Sense جی بی ال

از آنجا که تاکید این ایرباد روی ورود صدا از بیرون است. بنابراین جای تعجبی ندارد که به فناوری حذف نویز فعال مجهز نباشد. در عوض به چهر میکروفون برای مکالمات باکیفیت شما مجهز است و هر یک از گوشی‌های آن شارژدهی ۶ ساعته را ارائه می‌کنند. با کمک یک کیس، شارژ این دیوایس تا ۱۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند. ایرباد جدید جی بی ال همچنین از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. قیمت این محصول نیزی چیزی حدود ۱۶۲ دلار است.

10 مطلب آخر نمایشگاه ایفا 2023

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*