دوج رم TRX 1500

دوج رم TRX 1500، سلطان پیکاپ های جهان به خط پایان رسید؛ اما یک سورپرایز نهایی در راه است

پیکاپ فوق‌العاده دوج رم TRX 1500 در پایان سال 2023 از خط تولید خارج خواهد شد. با این وجود، رم یک مدل نهایی فوق‌العاده از این خودرو را هم برای علاقمندان در نظر گرفته است.

پیکاپ دوج رم TRX 1500 از زمان رونمایی رسمی در سال 2020، همواره به‌عنوان یک هیولا در میان علاقمندان به خودروهای پیکاپ شناخته می‌شده. این خودرو از یک موتور 2.6 لیتری سوپرشارژ Hellcat بهره می‌برد که قدرتی 702 اسب بخاری را تولید کرده و گشتاوری بیش از 881 نیوتن متر را تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پیکاپ رم ۱۵۰۰ برقی ؛ سگ وفادار با پروژکتور سینمایی و ظرفیت ۸ نفر + ویدیو

این خودرو قادر است ظرف کمتر از پنج ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه برسد و به یکی از سریعترین خودروهای پیکاپ فول سایز بازار تبدیل شود.

این عملکرد خیره‌کننده RAM 1500 TRX بسیاری افراد را به شدت مشتاق عرضه مدل 2024 این خودرو کرده بود. با این حال، مدتی پیش به‌طور رسمی تایید شد که این نسل از سری پیکاپ‌های فوق‌العاده محبوب در پایان سال 2023 از خط تولید خارج خواهند شد.

پیکاپ جدید رم

با این وجود رم اعلام کرده که به پاس عملکرد فنی و تجاری مثال‌زدنی این پیکاپ تا به امروز، مدل ویژه 2024 خودروی دوج رم TRX 1500 Final Edition با یک موتور V8 سوپرشارژ روانه بازار خواهد شد تا علاقمندان به این خودروها بتوانند وداعی شایسته با آن داشته باشند.

نسخه Final این خودروی پیکاپ در سه ماه چهارم سال جاری با قیمت سنگین 117 هزار دلاری روانه بازار خواهد شد. علاوه بر این، احتمالا این نسخه ویژه تنها در 4000 دستگاه تولید خواهد شد. اما آیا این نسخه ویژه ارزش خرید خواهد داشت؟

دوج رم TRX 1500 مدل 2024؛ اتومبیلی شگفت‌انگیز برای عاشقان پیکاپ‌های قدرتمند

نسخه نهایی رم 1500 تی آر ایکس 6.2 لیتری سوپرشارژ V8 البته تغییر چندانی در پیشرانه و سیستم انتقال قدرت ایجاد نمی‌کند. با این وجود، برخی رنگ‌های جدید و قابلیت‌های پریمیوم را به مدل سال گذشته اضافه می‌کند.

این مدل در هشت رنگ مجزا قابل خرید خواهد بود که سه‌تای آن‌ها به‌طور اختصاصی در این مدل حضور دارند. علاوه بر این، رینگ این خودرو نیز رنگ‌بندی بسیار خاص و جذابی داشته و رنگ‌های به کار رفته در تزیینات بالای خودروی نیز با رینگ، هماهنگ خواهد بود.

همچنین کابین خودرو نیز با بهبودهای چشمگیری در طراحی روبرو شده است. به‌طور خاص، دوخت‌های صندلی این خودرو مفرغی رنگ بوده و لوگوی جذاب TRX هم روی صندلی قابل مشاهده است. علاوه بر این، پانل پیشخوان راننده این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و لوگوی TRX هم در بخش‌های مختلفی از داشبورد قابل مشاهده است. همچنین، یک پلاک ویژه هم در این خودرو تعبیه شده که شماره مدل خریداری شده در آن درج شده است.

دوج رم TRX 1500

دوج رم TRX 1500 در بخش تکنولوژی‌های به کار رفته در کابین هم وضعیت بسیار مناسبی داشته و از یک سیستم صوتی متشکل از 19 اسپیکر بهره می‌برد. بعلاوه، آینه دیجیتالی و پانل HUD هم از دیگر مشخصات این پیکاپ جذاب و کامل به شمار می‌روند.

علاوه بر این، از قابلیت‌های ایمنی این خودرو هم می‌توان به حسگرهای نقطه کور، هشدار نزدیک شدن به تقاطع و تکنولوژی ParkSense اشاره کرد.

به این ترتیب، با وجود این که سال 2023 سال تلخی برای علاقمندان به پیکاپ صاحب‌نام رم 1500 تی آر ایکس است، اما این سری خودروها هنوز به‌طور کامل با بازار وداع نکرده و سال آینده هم در نسخه‌ای ویژه در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت. البته در آینده نیز مدل برقی Ram 1500 در نوبت رونمایی قرار داشته و انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعات بیشتری در خصوص آن منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*