عینک هوشمند گیمینگ لنوو Legion Glasses

عینک هوشمند گیمینگ لنوو Legion Glasses؛ همه‌جا یک نمایشگر بزرگ همراه شماست

عینک هوشمند گیمینگ لنوو Legion Glasses با قیمت زیر 500 دلاری، یک نمایشگر غول پیکر را در هر کجا و همیشه در اختیار شما می‌گذارد.

لنوو همچنان به گسترش سبد محصولاتش ادامه می‌دهد. این کمپانی چند روز پیش از نسل چهار مینی کیس قدرتمند ThinkCentre M90s خودش در نمایشگاه ایفا 2023 رونمایی کرد. کنسول بازی دستی جذاب Legion Go این شرکت نیز در همین رویداد معرفی شد. حالا نوبت به رونمایی از دستاورد دیگری رسیده که می‌تواند برای گیمرها بسیار جذاب باشد. این محصول، عینک هوشمند گیمینگ لنوو Legion Glasses است.

همه‌چیز درباره عینک هوشمند گیمینگ لنوو Legion Glasses

برای یک گیمر هیچ چیزی بهتر از این نیست که در هر جا و هر لحظه یک نمایشگر بزرگ بدون هرگونه دردسر حمل را در اختیار داشته باشد. تا چند سال پیش این فقط در فیلم‌های علمی-تخیلی امکان‌پذیر بود. اما حالا به‌لطف عینک‌های هوشمند، کاملا شدنی است. این دقیقا کاریست که عینک لنوو لژیون گلسس می‌تواند برای گیمرها انجام دهد.

این گجت پوشیدنی از دو نمایشگر با فناوری micro-OLED و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی برخوردار است که نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و زاویه دید 100 درجه‌ای را ارائه می‌کنند. روی این دیوایس همچنین یک دوربین سلفی، دو میکروفون و دو اسپیکر هم تعبیه شده که می‌توانید برای مکالمه در بازی‌ها از آن استفاده کنید. برای انتقال محتوا به نمایشگرهای روی این عینک هم سازنده از یک پورت USB‌ تایپ C استفاده کرده است.

عینک هوشمند گیمینگ لنوو Legion Glasses

عینک جدید لنوو با سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید و مک او اس از طریق همین پورت تایپ C سازگار است. شما با این دستگاه می‌توانید بازی پلی کنید، فیلم ببینید یا از دیگر برنامه‌های خود روی یک نمایشگر بزرگ جلوی چشمتان استفاده کنید. عینک هوشمند لنوو همچنین از ردیاب سر و چشم نیز پشتیبانی می‌کند که به لطف آن می‌توانید با سر و چشم خود در منوها پیمایش کنید.

قیمت عینک هوشمند گیمینگ Lenovo

لنوو لژیون گلسس با قیمت 499 دلاری وارد بازار می‌شود. این قیمت بسیار خوبی برای گیمرهایی است که می‌خواهند وارد دنیای تازه‌ای شده و تجربیات جدیدی را کسب کنند.

10 مطلب آخر نمایشگاه ایفا 2023

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*