پروژکتور Q3 Pro شیائومی

پروژکتور Q3 Pro شیائومی با روشنایی 500 لومن معرفی شد

پروژکتور Q3 Pro شیائومی معرفی شد. این پروژکتور ارزان قیمت چینی، کیفیت قابل قبی داشته و ابعاد بسیار خوبی هم دارد.

صنعت نمایشگرها هر روز بهتر می‌شود. به‌همین‌خاطر هم هست که شاهد حضور نمایشگرهای بسیار خوبی روی گوشی‌های هوشمند هستیم. اما فرقی نمی‌کند نمایشگر یک گوشی، تبلت یا لپ تاپ چقدر خوب است؛ چرا که هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از تماشا روی یک نمایشگر بزرگ نیست. شیائومی با درک این موضوع، از یک پروژکتور به‌نام Q3 Pro رونمایی کرده است.

این اولین پروژکتور شیائومی نیست، ولی یکی از خوش قیمت‌ترین محصولات این کمپانی محسوب می‌شود. غول چینی در کنار گوشی‌های هوشمند، محصولات متنوعی را تولید می‌کند و ویدیو پروژکتورها هم جزو سبد محصولات این شرکت هستند.

امکانات و قیمت پروژکتور Q3 Pro شیائومی

پروژکتور Q3 Pro شیائومی به تکنولوژی جبران حرکت MEMC مجهز است که معمولا فقط روی پروژکتورهایی با رنج قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار دیده می‌شود. در قلب تپنده آن هم تراشه‌ای بالارده به‌نام Amlogic T982 TV حضور دارد که نرخ فریمی روان را هنگام تماشای مسابقات ورزشی و گیمینگ ارائه می‌کند.

شیائومی می‌گوید رزولوشن محتوا در این پروژکتور 1080p است، رم آن ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی آن هم ۳۲ گیگابایتی است. روی این دیوایس دو اسپیکر ۵ واتی به‌کار رفته و پورت‌های ارتباطی آن شامل پورت HDMI 2.1، پورت USB 3.1، خروجی برق و جک ۳.۵ میلی‌متری می‌شود. شاید بگویید که رزولوشن 1080p خیلی چشمگیر نیست، اما فراموش نکنید که این یک پروژکتور ارزان قیمت محسوب می‌شود.

پروژکتور Q3 Pro شیائومی

البته نگران وضوح این پروژکتور نباشید. سیستم اپتیکال ۳ لنزی آن کیفیت را تا ۶ برابر افزایش می‌دهد و باعث نمایش تصاویری واضح و یکپارچه می‌شود. به این باید نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی صفحه را هم اضافه کرد که به نمایش روان تصاویر متحرک روی پرده سفید کمک می‌کند. روشنایی پروژکتور Q3 Pro شیائومی نسبت به نسل قبلی به ۵۰۰ لومن افزایش پیدا کرده و نسبت کنتراست آن ۲۰۰۰ به ۱ است. بنابراین ایده‌آل‌ترین اندازه برای پخش ۵۰ تا ۶۰ اینچ خواهد بود.

پروژکتور Xiaomi از سیستم عامل اختصاصی FengOS 3.0 استفاده می‌کند. این سیستم عامل بدون تبلیغات اعصاب‌خردکن بوده و امکان دسترسی به ۱۰۰ هزار محتوا را در اختیار شما می‌گذارد. قیمت نهایی این محصول نیز کمتر از ۲۴۰ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*