پروژکتور قابل حمل سامسونگ Freestyle Gen 2

پروژکتور قابل حمل سامسونگ Freestyle Gen 2 معرفی شد؛ گزینه‌ای جذاب برای گیمرها

پروژکتور قابل حمل سامسونگ Freestyle Gen 2 با امکاناتی جذاب برای گیمرها و علاقه‌مندان فیلم و سینما معرفی شد. ویدیو پروژکتور فری استایل 2 سامسونگ قیمت زیر 1000 دلاری دارد.

پروژکتور قابل حمل سامسونگ Freestyle Gen 2 با پشتیبانی از هاب گیمینگ این کمپانی رونمایی شد که تکمیل‌کننده راه نسل اول پروژکتور فری استایل سال گذشته است. ایده طراحی این محصول خیلی ساده است: تا هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، شما می‌توانید از این پروژکتور برای اجرای بازی‌هایی که دوستشان دارید روی یک صفحه بزرگ‌تر استفاده کنید. هاب گیمینگ سامسونگ از پلتفرم‌های بازی ابری ایکس باکس گیم پس، انویدیا GeForce Now، آمازون لونا، یوتومیک، آنت‌استریم آرکید و بلک‌نات پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور جدید سامسونگ فری استایل 2 از دسته‌های بازی بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و به‌لطف حافظه ارتقا یافته، تجربه گیمینگ غنی‌تری را در اختیار گیمرها می‌گذارند. شما می‌توانید ریموت کنترل SolarCell سامسونگ را هم همراه این محصول سفارش دهید که از طریق تابش آفتاب نیز شارژ می‌شود. البته از طریق پورت USB-C نیز می‌توانید این ریموت را شارژ کنید.

پروژکتور قابل حمل سامسونگ Freestyle Gen 2

اکثر مشخصات فنی این محصول شبیه نسل نخست آن است. این پروژکتور ابعاد نمایشگری بین 30 تا 100 اینچی و رزولوشن 1080p را ارائه می‌کند. ویدیوهای +HDR10 هم توسط این دستگاه به‌نمایش درمی‌آیند و با نسبت کنتراست 100.000 به 1، شفافیت تصویر خوبی دارد. شما با این سیستم می‌توانید از صدای 360 درجه‌ای با یک اسپیکر 5 واتی لذت ببرید. سیستم عامل Tizen OS روی آن نصب است، از دستیار صوتی Bixby پشتیبانی می‌کند و ورودی‌ها/خروجی‌های آن به یک پورت microHDMI و یک پورت USB-C محدود می‌شود.

پروژکتور قابل حمل سامسونگ Freestyle Gen 2

نکته جالب در مورد این ویدیو پروژکتور اینکه می‌توانید به‌سادگی آن را به دیوار متصل کنید. سپس دستگاه به‌صورت خودکار خروجی محتوا را تنظیم خواهد کرد تا نیازی به تراز کردن نباشد. سامسونگ این پروژکتور مخصوص بازی و سرگرمی را با قیمت 800 دلاری پیش‌فروش کرده است. اگر این محصول را پیش‌خرید کنید، یک کیس حمل رایگان را هم تحویل خواهید گرفت. البته این فروش ویژه فعلا فقط در آمریکا انجام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*