پروژکتور پرتابل Freestyle سامسونگ

مدل جدید پروژکتور پرتابل Freestyle سامسونگ به نمایشگاه CES 2023 رسید

نسل جدید پروژکتور پرتابل Freestyle سامسونگ با قابلیت نمایش محتوا روی دیوار، سقف یا میز و کنترل لمسی از طریق محتوای به‌نمایش درآمده معرفی شد.

سامسونگ سال گذشته در رویداد CES لاس وگاس Freestyle، یک ویدیو پروژکتور پرتابل با طراحی گرد را رونمایی کرد که می‌تواند تصاویر را روی دیوار، یک میز یا حتی روی سقف به‌نمایش بگذارد. علاوه بر این همان سیستم عاملی که در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ استفاده شده در این پروژکتور نیز حضور دارد که به‌لطف آن کاربران به سرویس‌های استریمی مثل نتفلیکس و دیزنی پلاس دسترسی پیدا می‌کنند.

حالا یک سال از آن اتفاق گذشته و سامسونگ با حضور در نمایشگاه CES 2023 از مدل جدید پروژکتور پرتایل Freestyle خود رونمایی کرده است. این یک نسخه با تغییر در طراحی و بهبود برخی از امکانات فری استایل است.

پروژکتور پرتابل Freestyle سامسونگ

فری استایل ۲۰۲۳ به جای ظاهری شبیه به یک قوطی کوچکی که نسل اولش ارائه می‌کرد، اکنون شبیه به یک استوانه طراحی شده که به‌گفته سامسونگ می‌تواند این طراحی جدید باعث می‌شود عملکرد بهتری برای نمایش در هر نوع اتاقی داشته باشد. در داخل این پروژکتور مثل دیگر پروژکتورهای پرتاب فوق کوتاه (که اکنون به‌عنوان جایگزین تلویزیون‌های بزرگ محبوب شده‌اند) سه لیزر قرار گرفته است. علاوه بر این، به فناوری Edge Blending نیز مجهز شده که به‌لطف آن می‌توانید دو پروژکتور پرتابل Freestyle سامسونگ را به یکدیگر متصل کنید تا تصویر واضح‌تر و روشن‌تری روی صفحه نمایش داده شود.

پروژکتور پرتابل Freestyle سامسونگ را به سبک متاورسی کنترل کنید

پروژکتور پرتابل Freestyle سامسونگ

همانطور که در بالاتر هم گفته شد، روی این مدل سیستم عامل تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ نصب شده است که به کاربران اجازه می‌دهد از اپلیکیشن‌های مختلف هم استفاده کنند. سامسونگ برای تعامل با این پروژکتور، از یک راهکار مبتکرانه شبیه به محتوای متاورس استفاده کرده است که به شما اجازه می‌دهد با لمس تصویر به‌نمایش درآمده روی دیوار یا هر صفحه دیگری، بتوانید این پروژکتور را کنترل کرده و از اپلیکیشن‌های آن استفاده کنید.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه مشخص نشده است، اما گفته می‌شود به فوکوس خودکار نیز مجهز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*