لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP

لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP با کیبورد RGB و ظاهر زیبا دلبری می‌کنند

لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP در نمایشگاه CES 2023 ظاهر شده‌اند. این خانواده دو مدل به نام‌های HP Dragonfly Pro و Pro Chromebook دارد.

در بین تمام محصولاتی که کمپانی HP در نمایشگاه CES امسال معرفی کرد، لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP جذابیت خاصی داشتند. امسال این کمپانی لپ تاپ‌های سری Dragonfly Pro را برای مشتریانی طراحی کرده که به مشخصات فنی بالارده و توانمندی احتیاج دارند.

اچ پی می‌گوید این لپ تاپ‌ها قرار است با ۳۰ پیکربندی رم و حافظه متفاوت وارد بازار شوند. بنابراین از کاربران آماتوری که به یک کروم بوک ساده احتیاج دارند تا کاربران حرفه‌ای که مشخصات زیر قاب برایشان حیاتی است، همگی می‌توانند صاحب یکی از لپ تاپ‌های دراگون فلای شوند.

عرضه لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP در دو مدل ویندوزی و کروم بوک

هم دراگون فلای کروم بوک و هم دراگون فلای پرو به یک نمایشگر ۱۴ اینچی مجهز هستند، ولی بنا به دلایلی اولی رزولوشن بالاتر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی دارد. هر دو از نظر ابعاد شبیه به هم هستند، با این تفاوت که مدل کروم بوک چند گرمی سبک‌تر است. در مجموع لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP ظاهر شیک، متریال باکیفیت و طراحی جوان پسندانه‌ای دارند.

لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP

نسخه کروم بوک از یک وب‌کم ۸ مگاپیکسلی با یک نمایشگر LCD که اوج روشنایی ۱۲۰۰ نیتی دارد برخوردار است، در حالی که نسخه ویندوزی به یک دوربین مادون قرمز ۵ مگاپیکسلی و اوج روشنایی نمایشگر پایین‌تر ۴۰۰ نیتی مجهز شده است. البته مدل پرو یک ترک پد هپتیک، یک حسگر اثر انگشت و همینطور محافظ نمایشگر Gorilla Glass را اضافه‌تر از آن مدل ارائه می‌کند.

گرچه مدل کروم بوک دراگون فلای فاقد هیچ یک از این امکانات اضافه نیست، اما به یک کیبورد RGB جذاب با امکان شخصی‌سازی رنگ نور پس زمینه دکمه‌ها مجهز است. شما با استفاده از نرم افزار HP می‌توانید رنگ‌های مختلفی را روی دکمه‌ها ست کنید.

لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP

اچ پی در نسخه مجهز به سیستم عامل کروم این لپ تاپ، با همکاری گوگل توانسته رابط کاربری الهام گرفته شده‌ای از زبان طراحی Material You اندروید را پیاده‌سازی کند. در واقع شما وقتی پس زمینه‌ای را انتخاب می‌کنید، رنگ دیگر عناصر متناسب با رنگ‌های داخل تصویر پس زمینه شما تغییر پیدا می‌کند که باعث می‌شود کامپیوتر شما تم یکپارچه و جذابی به خود بگیرد.

نسخه کروم بوک با پردازنده اینتل و نسخه ویندوزی با پردازنده AMD

در حالی که مدل کروم از پردازنده نسل ۱۲ Core i5 اینتل استفاده می‌کند، نسخه ویندوزی به پردازنده‌های شرکت AMD مجهز شده است. اچ پی از پردازنده سفارشی AMD Ryzen 7 در دراگون فلای پرو استفاده کرده که توازن مناسبی بین قدرت و مصرف انرژی و افزایش سرعت هنگام نیاز کاربر را ارائه می‌کند.

یکی دیگر از امکانات جذابی که دراگون فلای دارد، اضافه شدن ستونی با چهار دکمه در سمت راست کیبورد آن است که شرتکات‌هایی برای دسترسی سریع به یک کنترل سنتر سریع، ارتباط با پشتیبانی ۲۴ ساعته، تنظیمات دوربین و یک دکمه قابل تنظیم را فراهم می‌کند. کنترل سنتر در واقع بخشی است که تنظیمات مختلف دستگاه را می‌توانید در آنجا بیابید. دکمه قابل تنظیم آن را هم می‌توانید به‌عنوان شرتکاتی برای اجرای یک برنامه مثل فتوشاپ یا مایکروسافت اکسل انتخاب کنید.

لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP

در نهایت باید به باتری‌های مدرن و کارآمد به‌کار رفته زیر قاب لپ تاپ های ۲۰۲۳ دراگون فلای HP اشاره کرد که شارژدهی ۱۶ ساعته دارند و به‌لطف فناوری فست شارژ، در عرض تنها ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ خواهند شد. این لپ تاپ‌های جدید از بهار پیش رو وارد بازار جهانی می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*