هدفون روگوشی JBL Tour One M2

هدفون روگوشی JBL Tour One M2 با نویز کنسلینگ و شارژدهی ۳۰ ساعته معرفی شد

هدفون روگوشی JBL Tour One M2 با چهار میکروفون برای مکالمات شفاف، فناوری نویز کنسلینگ و شارژدهی ۳۰ ساعته با توانایی فست شارژ رونمایی شد.

جی بی ال با معرفی یک هدفون روگوشی نویزکنسلینگ جدید، هدفون‌های سری Tour خودش را گسترش داد. هدفون روگوشی JBL Tour One M2 به فناوری‌های قابل توجهی از جمله حذف نویز انطباق‌پذیر (True Adaptive ANC) و درایورهای جی بی ال Pro مجهز است.

فناوری لغو نویز در این هدفون در لحظه با صداهای محیط اطراف شما انطباق می‌پذیرد. عملکرد این قابلیت شبیه به Speak to Chat سونی است که وقتی تشخیص می‌دهد شما در حال صحبت کردن هستید، به‌صورت خودکار صدای در حال پخش را قطع می‌کند. جی بی ال نام این قابلیت را Smart Talk گذاشته است.

هدفون روگوشی JBL Tour One M2

فناوری Personi-Fi 2.0 این کمپانی را هم می‌توان در هدفون جدید تور یافت که صداهای شخصی‌سازی شده‌ای را در اختیار شما می‌گذارند. در اینجا سیستم صدای فضایی JBL هم هست و اکولایزر ولوم پایین نیز کیفیت صدا را حتی وقتی ولوم پایین است، مناسب نگه می‌دارد.

این هدفون می‌تواند با هر بار شارژ کامل و در صورت استفاده از فناوری نویز کنسلینگ ۳۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. البته اگر نویز کنسلینگ را غیرفعال کنید، این شارژدهی به ۵۰ ساعت هم خواهد رسید. وقتی هم شارژ دیوایس تخلیه شد نگران نباشید، با تنها ۱۰ دقیقه شارژ کردن آن می‌تواند ۵ ساعت از هدفون خود بدون وقفه استفاده کنید.

مکالمات باکیفیت، یکی دیگر از ویژگی‌های هدفون جی بی ال Tour One M2 است. JBL می‌گوید چهار میکروفون حساس به صدا در بخش‌های مختلف این هدفون تعبیه شده که به شما کمک می‌کند مکالمات شفاف و بدون مشکلی را تجربه کنید.

قیمت هدفون روگوشی JBL Tour One M2

در نهایت باید به قیمت ۲۹۹.۹۵ دلاری در نظر گرفته شده برای این هدفون و همینطور دو رنگ مشکی و شامپایینی بپردازیم. JBL می‌گوید در آینده با یک بروزرسانی نرم افزاری، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ و LE Audio را هم به این هدفون اضافه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*