وان پلاس هدفون بی سیم بادز پرو 2

هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو 2 با شارژدهی 39 ساعتی و نویز کنسلینگ معرفی شد

وان پلاس در کنار گوشی OnePlus 11 از هدفون بی‌سیم بادز پرو 2 خود هم رونمایی کرد. این ایرباد ضمن ارائه قابلیت حذف نویز فعال، از فناوری Dynaudio نیز بهره می‌برد.

مطابق پیش‌بینی‌های قبلی، وان پلاس امروز از گوشی جدید خود، OnePlus 11 در چین رونمایی کرد. در همین رویداد، این برند از نسل جدید هدفون‌های بی سیم خود با نام وان پلاس بادز پرو 2 رونمایی کرد.

همان‌طور که از نام این هدفون‌ها مشخص است، با نسل دوم سری هدفون‌های OnePlus Buds Pro روبرو هستیم که با مشخصات و قابلیت جدید و جذابش به محصولی ارزشمند تبدیل شده است.

با گجت نیوز همراه باشید تا در کنار هم به بررسی مشخصات فنی هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو 2 بپردازیم.

هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو 2؛ پیشرفتی چشمگیر نسبت به نسل اول

وان پلاس هدفون بی سیم بادز پرو 2

نسل دوم هدفون‌های بی سیم وان پلاس از نظر ظاهری دقیقا مشابه با نسل اول است. با این وجود امسال شاهد به کار رفتن قابلیت Dynaudio در هدفون‌های جدید وان پلاس هستیم. این قابلیت، از مدت‌ها قبل، توسط کمپانی مادر وان پلاس، اوپو، در محصولات صوتی استفاده می‌شود.

این هدفون‌های بی سیم از دو درایور بهره برده و ابعاد آن 11 در 6 میلیمتر است. این ایربادها همچنین از بلوتوث 5.2 هم پشتیبانی کرده و به کمک فناوری جدید Dual Connection قادرند به‌طور همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شوند.

بعلاوه، همانند بسیاری هدفون‌های بیسیم پریمیوم بازار، ایربادهای جدید وان پلاس هم به قابلیت نویز کنسلینگ فعال (ANC) مجهز بوده و با استفاده از الگوریتم‌هایی خاص، بسته به صدای محیط می‌تواند به طور فعال به حذف نویز بپردازد.

هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو 2 همچنین استاندارد Hi-Res را نیز کسب کرده و از کدک‌های صوتی LHDC 5.0 و صدای محیطی 360 درجه پشتیبانی می‌کنند. این ایربادها همچنین مد تاخیر پایین 54 میلی ثانیه‌ای را هم در اختیار گیمرها قرار داده و سیستم کنترل لمسی و قابلیت اتصال سریع به دستگاه‌های مجهز به ColorOS را نیز ساپورت می‌کنند.

وان پلاس هدفون بی سیم بادز پرو 2

هدفون‌های جدید OnePlus همچنین استاندارد IP55 را نیز برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب کرده‌اند.

در صورتی که قابلیت نویزکنسلینگ غیرفعال باشد، این هدفون‌ها می‌توانند با هر بار شارژ کامل، نه ساعت شما را همراهی کنند. این شارژدهی، در صورتی که از کیس محصول استفاده کنید، تا 39 ساعت قابل افزایش خواهد بود. البته در صورتی که از قابلیت نویز کنسلینگ دستگاه استفاده کنید، رقم‌های گفته شده به 6 و 25 ساعت کاهش خواهند یافت.

این ایربادهای وان پلاس در چین، 130 دلار قیمت خورده و در دو رنگ مشکی و سبز رونمایی شده‌اند. زمان عرضه آن‌ها به بازار چین روز نهم ژانویه است؛ در حالی که کاربران سایر بازارهای جهانی می‌توانند از روز هفتم فوریه به خرید این هدفون بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*