رنگ جدید هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو

رنگ جدید هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو معرفی شد

رنگ جدید هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو به نام Mithril معرفی شد. میتریل، یک دارای بدنه فلزی براق نقره‌ای است که اثر انگشت را هم جذب نمی‌کند.

هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است. امروز وان پلاس در کنار رونمایی از گوشی پرچمدار جدید وان پلاس 10 پرو، سومین رنگ این هدفون به نام “Mithril” معرفی شد. کسانی که فیلم «ارباب حلقه‌ها میتریل» را دیده باشند، قطعاً می‌دانند که میتریل یک فلز براق است که از آن برای ساخت زره‌های جنگی براق در خاورمیانه استفاده می‌شده است.

رنگ جدید هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو

این نسخه جدید برخلاف رنگ‌های مشکی و سفید این هدفون که از پوشش مات دو رنگ استفاده می‌کردند، سرتاسر رنگ نقره‌ای براق را ارائه می‌کند و حتی رنگ تو گوشی پلاستیکی آن هم مشابه بدنه آن انتخاب شده است.

پوششی که وان پلاس برای بدنه این هدفون استفاده کرده با فناوری NCVM (متالیزاسیون خلاء غیر رسانا) ساخته شده است که به آن جلوه متالیک متمایزی بخشیده است. اما نگران براق بودن بدنه این هدفون نباشید؛ گوشی‌های آن پوشش ضد اثر انگشت دارند و کیس آن هم اثر انگشت شما را به خودش نمی‌گیرد.

به جز ظاهر و رنگ، هدفون بی‌سیم OnePlus Buds Pro کاملاً مشابه دو نسخه قبلی از همان درایورهای 11 میلی‌متری داینامیک استفاده می‌کند و به بلوتوث 5.2 با پشتیبانی از کدک‌های SBC ،AAC‌ و LHDC v3 مجهز است.

رنگ جدید هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو

قیمت نسخه Mithril هدفون وان پلاس 125 دلار خواهد بود و این یعنی حتی قیمت رنگ جدید آن هم با دو رنگ مشکی و سفید مشابه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*