مدل ۲۰۲۳ لپ تاپ های Acer Swift‌

مدل ۲۰۲۳ لپ تاپ های Acer Swift‌ با تغییرات مثبتی وارد بازار می‌شوند

مدل ۲۰۲۳ لپ تاپ های Acer Swift‌ ابهام در نام‌گذاری‌های ایسر را پایان بخشیده‌اند و اکنون در مدل‌های Acer Swift Go و Swift و Swift X معرفی شدند.

تا پیش از این، نحوه نام‌گذاری لپ تاپ‌های کمپانی ایسر برای بسیاری از کاربران از جمله خود ما مبهم بود. به‌طور مثال شما بدون دیدن دو مدل ایسور سوئیفت ۳ و سوئیفت ۵ از نزدیک، متوجه تفاوت آن‌ها با یکدیگر نمی‌شدید. اکنون ایسر برای آنکه ابهام را رفع کند، نام‌گذاری مدل ۲۰۲۳ لپ تاپ های Acer Swift‌ را بر اساس ابعاد نمایشگر آن‌ها انجام داده است. بنابراین اینجا در CES شاهد رونمایی از دو لپ تاپ ایسر Swift Go 14 و 16 و همچنین ایسر Swift 14 و Swift X 14 هستیم.

مدل ۲۰۲۳ لپ تاپ های Acer Swift‌

سری ایسر Swift Go

لپ تاپ های Acer Swift Go

لپ تاپ های Acer Swift Go

مدل‌های جدید Swift Go دنباله سری Swift 3 هستند که ظاهر باریک و وزن سبکی دارند. این سری در دو مدل عرضه می‌شود که هر دو آن‌ها را می‌توانید با سه نمایشگر مختلف (با نسبت ۱۶ به ۱۰) سفارش دهید. مدل ۱۴ اینچی با یک پنل ۹۰ هرتزی OLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل، یک پنل IPS LCD با رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ پیکسل یا یک پنل IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل قابل سفارش است.

مدل ۱۶ اینچی آن را هم می‌توانید با یک پنل ۱۲۰ هرتزی OLED با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل، یک پنل IPS LCD‌ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و یک پنل IPS LCD‌با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل سفارش دهید. یکی از این مدل‌ها لمسی است، ولی ایسر نگفته که دقیقاً کدام مدل این ویژگی را دارد.

در زیر قاب این لپ تاپ‌ها شما می‌توانید پردازنده‌های نسل ۱۳ اینتل (سری H) را ببینید. ایسر می‌گوید به لطف سیستم خنک‌کننده جدید، زیر قاب این پردازنده‌ها همیشه خنک خواهد بود. ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و تا ۲ ترابایت حافظه SSD‌ را هم باید به این پردازنده اضافه کرد. هر دو مدل از پورت USB-C با تاندربولت ۴، پورت HDMI 2.1، یک کارتخوان microSD و یک وب‌کم 1440p برخورداند. شروع قیمت نسخه ۱۴ اینچی از ۸۰۰ دلار و نسخه ۱۶ اینچی از ۸۵۰ دلار خواهد بود.

سری اصلی ایسر Swift

مدل ۲۰۲۳ لپ تاپ های Acer Swift‌

لپ تاپ Acer Swift 14

مدل جدید و جایگزین سوئیفت ۵ با نام ایسر Swift 14 عرضه خواهد شد. این لپ تاپ با وزن ۱.۱ کیلوگرمی، دو رنگ سبز تیره و مسی به دست مشتریان می‌رسد. ایسر سوئیفت ۱۴ موفق شده گواهی Evo را کسب کند و به یکی از پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل مجهز شود. ضمن اینکه شما بین دو مدل نمایشگر لمسی حق انتخاب خواهید داشت. اولی یک پنل ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و دومی یک پنل ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی است. خوشبختانه این لپ تاپ از نظر پورت‌های ارتباطی کم و کسری ندارد و دو پورت USB-C، خروجی HDMI، جک ۳.۵ میلی‌متری و یک جفت سوکت USB-A را ارائه می‌کند. نسخه پایه این لپ تاپ با قیمت ۱،۴۰۰ دلاری به‌فروش می‌رسد.

در انتها مدل پرچمدار ایسر Swift X 14 دیده می‌شود که یکی از پردازنده‌های سری H اینتل به همراه کارت‌های گرافیک جدید GeForce RTX را در زیر قاب خودش ارائه می‌کند. این مدل هم مثل لپ تاپ های مدل ۲۰۲۳ Acer Swift‌ از سیستم خنک‌کننده جدیدی بهره می‌برد که جلوی داغ دشن دستگاه را می‌گیرد. خروجی‌های هوا آن هم بین کلیدهای کیبورد تعبیه شده است.

مدل ۲۰۲۳ لپ تاپ های Acer Swift‌ - مدل Acer Swift X 14

لپ تاپ Acer Swift X 14

شما می‌توانید این لپ تاپ را با یک نمایشگر ۱۴.۵ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل یا نمایشگر IPS LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیسل سفارش دهید. روی هر دو این نسخه یک وب‌کم 1440p هم حضور دارد. قیمت نسخه پایه این مدل ۱،۱۰۰ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*