اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ

اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ ایسر با پشتیبانی از دستیار گوگل معرفی شد

اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ ایسر (Halo Swing) با قابلیت پشتیبانی از دستیار گوگل اسیستنت معرفی شد.

«ایسر» نامی شناخته شده در صنعت رایانه‌های شخصی و لپ تاپ است، اما این برند در صنعت بلندگوهای هوشمند چندان شناخته شده نیست. اکنون با معرفی اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ، ایسر امکان دسترسی به‌تمام قابلیت‌های دستیار گوگل اسیستنت را ارائه می‌دهد.

اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ دنباله‌ای از بلندگوی هوشمند Halo 2020 است که برای متمایز شدن از سایر برندها از مزایایی همچون صدای DTS، نمایشگر LED و نورپردازی RGB استفاده می‌کند.

اگر محصولات عرضه شده توسط برندهایی مانند آمازون، اپل و گوگل تاکنون مورد رضایت شما قرار نگرفته‌اند، Acer Halo Swing جدید می‌تواند جایگزین رضایت‌بخشی در دنیای بلندگوهای هوشمند باشد.

قابلیت‌های اسپیکر قابل‌حمل ایسر Halo Swing

اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ

اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ که در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد، دارای پشتیبانی از دستیار گوگل، صدای DTS و نمایشگر نقطه‌ای LED است.

داشتن یک بلندگوی هوشمند با صدای DTS سبب افزایش کیفیت پخش صدا و بیس می‌شود. اگر به‌موسیقی اعتیاد دارید و ساعات زیادی را صرف گوش دادن به آن می‌کنید، این قابلیت می‌تواند جزو ویژگی‌های ارزشمند یک اسپیکر به‌شمار آید.

علاوه‌براین، اسپیکر هوشمند Halo Swing دارای پایه‌ای با نور RBG است که در حین پخش با سبک‌های مختلف موسیقی تنظیم می‌شود. حتی زمانی که به‌موسیقی گوش نمی‌دهید، نور پایه هنگام تعامل با دستیار گوگل تغییر رنگ می‌دهد. بنابراین به‌راحتی می‌توان از آن به‌عنوان منبع نور برای روشن کردن اتاق با نور گرم استفاده کرد.

اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ از هر دو برنامه گوگل هوم (Google Home) و ایسر هلو سویینگ (Acer Halo Swing) پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به‌کاربران اجازه می‌دهد به‌سرعت بلندگوی هوشمند را جفت و مدیریت کرده و از پخش موسیقی گروهی با استفاده از بلندگوهای دیگر استفاده کنند.

نمایشگر نقطه‌ای LED Halo Swing این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که به‌روزرسانی‌های قابل تنظیم مانند تقویم‌ها، نامه‌ها و پیام‌ها را بررسی کنند. ناگفته نماند که این اسپیکر هوشمند با استاندارد IPX5 مقاومت در برابر آب، دسته چرمی و قابلیت تعویض لینک هوشمند با پشتیبانی از گزینه‌های پخش بی‌سیم بلوتوث 5.2 یا پورت AUX طراحی شده است.

جدای از آن، اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ همه کارهایی که سایر بلندگوهای هوشمند هندل می‌کنند، از جمله گزینه تنظیم آلارم، کنترل دستگاه‌های هوشمند در اطراف خانه و برنامه‌ریزی روز را انجام می‌دهد.

اگرچه ایسر اعلام کرد که اسپیکر هوشمند جدید Halo Swing اواخر امسال به‌بازار عرضه خواهد شد، اما هنوز در مورد قیمت آن چیزی نگفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*