تلویزیون سامسونگOLED S95C 4K

تلویزیون سامسونگ OLED S95C 4K، رویای گیمرها را برآورده خواهد کرد

تلویزیون سامسونگ OLED S95C 4K با اندازه 77 اینچی و نرخ رفرش فوق‌العاده 144 هرتزی خود، گزینه‌ای ایده‌آل برای انجام بازی‌های ویدیوی به شمار می‌رود.

در خلال رویداد CES 2023، سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های اولد خود و سری 2023 تلویزیون‌های بسیار محبوب S95B رونمایی کرد. این محصول جدید 77 اینچی S95C نام دارد و از سری کوانتوم دات سامسونگ به شمار می‌رود که با بهره بردن از صفحه نمایش‌های اولد خودگسیل، علاوه بر روشنایی بیشتر، دقت رنگ بالاتری هم دارد.

تلویزیون سامسونگ OLED S95C 4K؛ ایده‌آل برای گیمینگ

تلویزیون‌های جدید سامسونگ به تراشه کوانتوم عصبی (Neural Quantum) مجهزند که به کمک هوش مصنوعی جزئیات، رنگ و میزان روشنایی تصاویر را بهینه‌سازی می‌کنند. همچنین نرخ رفرش پانل این تلویزیون هم 144 هرتز است که آن را به محصولی ایده‌آل برای گیمینگ تبدیل می‌کند.

در نتیجه این قابلیت‌های سخت افزاری، تلویزیون سامسونگ OLED S95C 4K رنگ‌های واضح‌تر و روشن‌تری داشته و ضمن مصرف بهینه‌تر انرژی، ضخامتی تنها 11 میلیمتری دارد. به ادعای سامسونگ، این تلویزیون‌های جدید دقیق‌ترین رنگ‌های ممکن و بهترین کیفیت تصویر را در این رده ابعادی و ضخامتی ارائه می‌دهند.

تلویزیون سامسونگOLED S95C 4K

علیرغم اینکه تلویزیون S95C سامسونگ مناسب‌ترین گزینه برای گیمرها به شمار می‌رود، اما به‌راحتی می‌توان از این تلویزیون‌ها در مکان‌هایی نظیر پاساژها، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها برای مصارف گوناگون نیز استفاده کرد. این تلویزیون‌ها همچنین با ارائه صدای قابل تنظیم و سفارشی‌سازی، هشت اسپیکر دالبی اتموس و قابلیت تنظیم به عنوان هاب برای پلتفرم‌های خانه هوشمند SmartThings یا Matter محصولی از هر نظر کامل به شمار می‌رود.

معرفی تلویزیون QN95C سامسونگ

سامسونگ در CES 2023 در کنار مدل S95C خود از تلویزیون‌های پرچمدار QN95C نیز رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها روشنایی فوق‌العاده‌ای داشته و قابلیت تنظیم رنگ بسیار پیشرفته‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. تلویزیون QN95C همچنین به نخستین تلویزیون مینی ال ای دی دنیا با صدای دالبی اتموس تبدیل می‌شود.

تلویزیون سامسونگOLED S95C 4K

این تلویزیون همچنین ضخامتی 20 میلیمتری داشته و از یک دوربین قابل جدا شدن بهره می‌برد که برای برقراری تماس‌های تصویری، شناسایی ژست‌های حرکتی و… استفاده می‌شود.

بد نیست بدانید که در کنار این محصولات جدید، سامسونگ همچنین نمایشگرهای 57 اینچی Odyssey Neo G9 خود را هم در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کرده است. زمان عرضه هیچ یک از مدل های معرفی شده و قیمت آن‌ها هنوز توسط این کمپانی کره‌ای تایید نشده است.