ایرباد بیسیم JBL Tour Pro 2

ایرباد بیسیم JBL Tour Pro 2 با یک کیس شارژ هوشمند و متفاوت معرفی شد

ایرباد بیسیم JBL Tour Pro 2 با امکانات صوتی فراوانی مثل صدای فضایی و از آن مهم‌ترین، اولین کیس شارژ بی‌سیم هوشمند در جهان رونمایی شد.

درست زمانی که تصور می‌کردیم نوآوری‌ها در تولید هدفون‌های وایرلس به انتها رسیده و هیچ چیز جدید دیگری نمی‌توان به آن‌ها اضافه کرد، کمپانی جی بی ال از ایرباد بیسیم JBL Tour Pro 2 با «اولین کیس شارژ بی‌سیم هوشمند جهان» رونمایی کرد. این کیس شارژ به یک نمایشگر لمسی ۱.۴۵ اینچی LED مجهز است که می‌تواند برای مدیریت موسیقی، سفارشی‌سازی صدای ایربادها و پاسخگویی به مکالمات مورد استفاده قرار بگیرد. شما همچنین می‌توانید نوتیفیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی و گوشی موبایل خودتان را هم روی این نمایشگر دریافت کنید.

امکانات صوتی ایرباد بیسیم JBL Tour Pro 2

به جز کیس شارژ ایرباد بیسیم JBL Tour Pro 2 که فوق‌العاده است، خود این ایرباد هم امکانات صوتی بسیار خوبی دارد. این گوشی‌ها از درایورهای ۱۰ میلی‌متری داینامیک برای خلق صدایی توانمند استفاده می‌کنند و به فناوری حذف نویز انطباق‌پذیر حرفه‌ای مجهز هستند. همچنین می‌توانید روی آن‌ها حالت صدای محیط را هم فعال کنید که به شما اجازه می‌دهد تنها با فشار دادن یک دکمه بتوانید صدای محیط اطراف خود را هم بشنوید.

ایرباد بیسیم JBL Tour Pro 2

هدفون جدید جی بی ال از صدای فضایی پشتیبانی می‌کند و با استفاده از نرم افزار JBL Personi-fi 2.0 می‌توانید صدا را به دلخواه تنظیم خود دربیاورید. این گوشی‌ها فقط برای گوش دادن به موسیقی ایده‌آل نیستند، بلکه به لطف شش میکروفون می‌توانند مکالماتی بسیار شفاف و باکیفیت را هم ارائه کنند.

با جی بی ال تور پرو ۲ در مجموع ۴۰ ساعت شارژدهی خواهید داشت. شارژ خود گوشی‌ها ۱۰ ساعت است که با استفاده از کیس شارژ هوشمند ۳۰ ساعت دیگر به آن اضافه می‌شود. گوشی‌ها نیز با استفاده از بلوتوث نسخه ۵.۳ و پشتیبانی از LE Audio به دستگاه‌های شما متصل می‌شوند. این هدفون قرار است با قیمت ۲۴۹ یورویی از ژانویه سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

رونمایی از هدفون بیسیم JBL Tour One M2

اما کمپانی جی بی ال در کنار ایرباد جدیدش، از یک هدفون بیسیم دور گوشی به نام JBL Tour One M2 نیز رونمایی کرده است. سازنده آمریکایی ادعا می‌کند که این هدفون با استفاده از درایورهای داینامیک ۴۰ میلی‌متری خود، «بهترین فناوری حذف نویز انطباق‌پذیر هیبرید» در جهان را ارائه می‌کند. قابلیت حذف نویز در این هدفون با توجه به صدای پیرامون شما در لحظه تغییر می‌کند تا بدون توجه به محیطی که در آن حضور دارید، بهترین صدای ممکن را دریافت کنید.

هدفون بیسیم JBL Tour One M2

علاوه بر این، هدفون جی بی ال تور وان ام ۲ به یک سیستم تشخیص صدای داخلی مجهز است که وقتی شروع به صحبت کنید، موسیقی در حال پخش قطع شده و حالت “Ambient Aware” را به صورت خودکار فعال می‌کند و وقتی مکالمه تمام شد، از این حالت خارج شده و مجدداً موسیقی را پخش می‌کند. این هدفون ۵۰ ساعت شارژدهی برای گوش دادن به موسیقی و ۳۰ ساعت شارژدهی هنگام فعال بودن ANC (حذف نویز فعال) را ارائه می‌کند. از آن مهم‌تر باتری آن از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، بتوانید ۵ ساعت از هدفون خود استفاده کنید. این هدفون دارای وزن ایده‌آل ۲۶۸ گرمی و ابعاد جمع و جور است و با قیمت ۲۹۹ یورویی از ژانویه پیش رو عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*