هدفون شارژ خورشیدی آدیداس

آدیداس از یک هدفون بی سیم با قابلیت شارژ خورشیدی خودکار رونمایی کرد

کمپانی آدیداس از یک هدفون بی سیم شارژ خورشیدی با استفاده از پنل‌های خورشیدی نوآورانه رونمایی کرد که شارژدهی شگفت‌انگیز ۸۰ ساعته دارد!

روز سه‌شنبه آدیداس از یک هدفون بلوتوثی ۲۳۰ دلاری خود شارژ شونده به نام RPT-02 SOL رونمایی کرد. این هدفون از سلول‌های خورشیدی Exeger PowerFoyle در بخش هدبند پلاستیکی بازیافتی خودش استفاده می‌کند. قضیه وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید این هدفون می‌تواند شارژدهی شگفت‌انگیز ۸۰ ساعته را ارائه کند

مصرف انرژی هدفون بلوتوثی آدیداس بسیار پایین است و حتی بدون نیاز به قرار گیری در معرض آفتاب خارج از منزل، می‌تواند به صورت خودکار در منزل شما هم شارژ شود. بنابراین اصلاً نیازی نیست به شارژ آن فکر هم بکنید! آدیداس اشاره‌ای به فناوری حذف نویز فعال (ANC) یا کدک‌های صوتی پشتیبانی کننده آن نکرده است، اما می‌گوید به لطف گواهی IPX4 ضد آب است و به یک میکروفون و یک پورت USB-C برای شارژ غیر خورشیدی نیز مجهز خواهد بود.

هدفون شارژ خورشیدی آدیداس

مشخص نبود که این پروژه می‌تواند تا به اینجا پیشرفت کند. آدیداس نخستین شرکتی نیست که تلاش می‌کند یک هدفون بی سیم مجهز به پنل‌های خورشیدی را تولید کند. کمپانی JBL نیز یک هدفون را سال ۲۰۱۹ در وب‌سایت سرمایه‌گذاری جمعی Indiegogo قرار داد، اما بنا به دلایلی آن پروژه لغو شد و مبالغ سرمایه‌گذاران به آن‌ها بازگردانده شد. یکی دیگر از پروژه‌های مشابه که ولی به مرحله تولید رسیده، هدفون خورشیدی شرکت Pearl Audio است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*