پاور بانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی

پاور بانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی با ۳ خروجی شارژ معرفی شد

پاور بانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی با امکانات جذابی مثل سه پورت خروجی با شارژ سریع همزمان و قیمت بسیار مناسب رسماً رونمایی شد.

شیائومی از یک پاور بانک جدید با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. آنچه که از این پاوربانک جدید یک محصول منحصر به فرد ساخته، پشتیبانی آن از شارژ سریع Type-C دو طرفه و امکان شارژ سه دستگاه به صورت همزمان است.

پاور بانک جدید شیائومی از دو پورت USB-A و یک پورت USB-C با حداکثر توان تک خروجی ۲۲.۵ وات برخوردار است. اگر از یک کابل Type-C به لایتنینگ شیائوم یا هر کابل استاندارد دیگری استفاده کنید، آیفون شما را در عرض ۳۰ دقیقه ۵۸ درصد شارژ خواهد شد.

ظرفیت چشمگیر ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی تضمین می‌کند که این پاوربانک می‌تواند یک گوشی مدرن مثل آیفون ۱۳ را بارها و بارها شارژ کند. دو پورت USB-A و یک پورت USB-C از خروجی همزمان پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنند. این نه تنها شامل شارژ سریع گوشی‌های برندهای مختلف می‌شود، بلکه تبلت‌ها، کنسول نینتندو سوئیچ و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی را نیز شامل می‌شود. کافیست دو بار روی دکمه پاور این دستگاه کلیک کنید تا قابلیت شارژ کم جریان برای شارژ هدست بلوتوثی شیائومی و سایر دستگاه‌های سازگار فعال شود.

پاور بانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی

رابط Type-C روی این پاور بانک از شارژ باز دو مسیره و تا حداکثر توان ورودی ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با شارژر ۳۳ وات GaN Type-C شیائومی این پاور بانک را شارژ کنید که نزدیک ۷ ساعت طول می‌کشد.

قیمت پاور بانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی

طراحی بدنه این پاور بانک از نوع مات است و از طرح بافت شکل استفاده می‌کند که می‌تواند در دست گیری آن را آسان کند و جلوی لیز کردن آن از روی سطوح مختلف را بگیرد. این بدنه از پلاستیک PC+ABS ساخته شده که ضد لغزش، ضد خش و بادوام است. پاور بانک 20000mAh شیائومی با قیمت ۲۲ دلاری عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*