شیائومی 12 پرو

جزئیات صفحه نمایش شیائومی 13 پرو به طور غیر منتظره‌ای لو رفت!

جزئیاتی از نمایشگر شیائومی 13 پرو – Xiaomi 13 Pro لو رفت. این گوشی به عنوان پرچم‌دار جدید شرکت چینی، سال آینده وارد بازار خواهد شد.

با گذشت تنها چند ماه از معرفی شیائومی 12 پرو، اکنون این شرکت در حال کار بر روی جانشین پرچم‌دار کنونی خود با نام شیائومی 13 پرو است که سال آینده عرضه خواهد شد. در حالی‌که با معرفی رسمی نسل آینده این سری، چند ماهی فاصله داریم، اما از حالا برخی جزئیات در مورد این پرچم‌دار آینده شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است.

در جدیدترین افشا، جزئیاتی در مورد نمایشگر شیائومی 13 پرو، توسط Digital Chat Station، افشاگر باسابقه شبکه اجتماعی ویبو به بیرون درز کرده است. طبق اطلاعات لو رفته، گوشی هوشمند Xiaomi 13 Pro با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر 6.7 اینچی سامسونگ E6 با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه خواهد شد.

شیائومی 12s پرو

شیائومی 12S پرو

پیش از این، مشخص شده بود که مدل استاندارد سری شیائومی 13 به نمایشگر 6.36 اینچی 2.5D با حاشیه‌های باریک و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. این در حالی است که مدل پرو، دارای یک صفحه‌نمایش میکرو منحنی در چهار جهت است.

هم‌چنین انتظار میرود که این گوشی دارای یک حفره تکی در قسمت مرکزی بالای نمایشگر برای تعبیه دوربین جلو خواهد بود. هم‌چنین این سری از بدنه سرامیکی ساخت شرکت BYD استفاده می‌کند.

طبق گمانه‌زنی‌ها، دستگاه مذکور به شارژ سریع IC اختصاصی شیائومی مجهز خواهد بود که احتمالا از توان 50 وات پشتیبانی می‌کند. شیائومی 13 پرو هم‌چنین از نسل بعدی پردازنده پرچم‌دار کوالکام از سری اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد که احتمالا در ماه نوامبر معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*