جی بی ال TUNE 220TWS‌ و 300TWS

هدفون بی‌سیم جی بی ال TUNE 220TWS‌ ؛ رقیب رنگارنگ ایرپاد اپل با قیمت 100 دلاری

شرکت JBL با حضور در نمایشگاه CES 2020‌ لاس وگاس از هدفون بی‌سیم خود به نام جی بی ال TUNE 220TWS با طراحی الهام گرفته شده از ایرپاد اپل پرده برداری کرد.

JBL سال 2019 با عرضه‌ی اسپیکرهای بلوتوثی تحسین برانگیز، ایربادهای بی‌سیم و ساندبارهای جدیدش، سال بسیار خوبی را تجربه کرد. امسال نیز این شرکت امیدوار است هدفون بی‌سیم جی بی ال TUNE 220TWS برگ برنده‌ای برای آن‌ها باشد. این هدفون با قیمت 100 دلاری خودش، چشم طمع به جایگاه ایرپاد اپل دارد. این ایرباد از طراحی ساده و کوچکی برخوردار بوده و در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود. هر کدام از آن‌ها با هر بار شارژ‌ حداقل 3 ساعت دوام می‌آوردن (که فقط کمی نسبت به نسخه‌ی پایه ایرپاد کمتر است) و کیس شارژ آن‌ها نیز 16 ساعت شارژ را در خود ذخیره می‌کند. جی بی ال تلاش کرده قابلیت‌هایی از هدفون‌های بالارده خودش نظیر دستیار صوتی داخلی را نیز به این دیوایس بیاورد.

جی بی ال TUNE 220TWS‌ و 300TWS

دیگر محصول JBL در این رویداد، ایرباد جدید جی بی ال LIVE 300TWS است که از نظر قابلیت‌ها، گام بزرگی را نسبت به نسل گذشته‌ی خودش برداشته است. تاییدیه مقاومت در برابر آب IPX5 باعث شده آن گزینه‌ی بهتری برای ورزشکاران باشد، در حالی که قرار گیری آن در گوش سفت‌تر شده تا احتمال افتادن آن به صفر برسد. به صورت مشترک دستیار مجازی گوگل و الکسا آمازون در این دیوایس حضور دارند، بنابراین دیگر نیازی نیست به دستیاران مجازی محصولات دیگر خود تکیه کنید.

جی بی ال TUNE 220TWS‌ و 300TWS

این هدفون شامل حالت TalkThru جی بی ال نیز می‌شود که با فعال کردن آن،‌ صدای داخل گوشی کاهش و صدای صحبت افزایش پیدا می‌کند تا وقتی در حال قدم زدن در خیابان هستید، نیازی نباشد آن را از داخل گوش خود دربیاورید. حالت AmbientAware آن چیزیست که انتظارش را دارید. آن به شما اجازه‌ی گوش دادن به سر و صدای پس‌زمینه را می‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید از محیط اطراف خود باخبر شوید. این ایرباد 4 ساعت شارژ نگه می‌دارد و کیس شارژ آن نیز 14 ساعت دیگر را به شما هدیه می‌دهد. با قیمت 150 دلار می‌توانید صاحب این هدفون جذاب شوید.

جی بی ال TUNE 220TWS و 300TWS لرزه به تن رقبا می‌اندازند

اگر 220TWS و 300TWS کیفیت صدا و دوام مشابهی با دیگر محصولات JBL را ارائه دهند، آن‌ها می‌توانند رقبای خود در بازار را با مشکل مواجه کنند. و در حالی هیچ یک از آن‌ها دارای لغو کننده نویز نیستند که با این قیمت ما هم انتظار حضورش را در این محصولات نداشتیم. زمان عرضه‌ی این دو ایرباد، بهار پیش رو اعلام شده است.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*