چای ساز Cuzen در عرض چند ثانیه چای سبز شما را حاضر می‌کند

چای ساز Cuzen در عرض چند ثانیه چای سبز شما را حاضر می‌کند

چای ساز Cuzen محصولی معرفی شده در نمایشگاه CES 2020 بوده که مخصوص نوعی چای سبز به نام ماچا است. این دستگاه پیشرفته با تجهیزات و تکنیک‌هایی جالب‌توجه بهترین چای ماچای ممکن را برای کاربر حاضر می‌کند.

در نمایشگاه CES امسال محصولی به نام چای ساز Cuzen معرفی شد که توجه علاقه‌مندان به چای سبز ماچا را به خود جلب کرد. این نوع چای سبز مخصوص دردسرهای زیادی برای آماده کردن دارد و سازندگان محصول عرضه شده هم قصد دارند تا تمامی این دردسرها را از بین ببرند.

چای ساز Cuzen

چای سبز ماچا با استفاده از نوعی پودر خاص حاضر می‌شود که با کوباندن برگ‌های چای سبز و به کار بردن آبی که درجه حرارت آن به اندازه مشخصی است، تنها بخشی از مراحل آماده‌سازی این چای انجام شده است. با این وجود اگر تمامی مراحل تهیه درست رعایت شوند، پایین بودن کیفیت برگ چای باعث می‌شود که طعم نوشیدنی تلخ باشد و یا به اندازه کافی کیفیت نداشته باشد.

با این تفاسیر دستگاه Cuzen نگرانی‌ها در مورد خراب شدن ماچا را از بین می‌برد. سازندگان این گجت علاوه بر استفاده از چرخاننده‌هایی مغناطیسی برای هم زدن پودر چای در آب، از آسیابی مخصوص استفاده کرده‌اند که برگ‌های اولیه را در داخل دستگاه خرد کرده و سپس با آب مخلوط می‌کند.

چای ساز Cuzen در عرض چند ثانیه چای سبز شما را حاضر می‌کند

طرز کار این دستگاه بسیار ساده است؛ ابتدا باید مقداری برگ ماچا را در داخل محفظه گجت بریزیم و پس از آن در لیوان مخصوص چای‌ساز مقداری آب سرد می‌ریزیم. سرد بودن آب به مدل چای مدنظر مربوط است و پس از این کار با انتخاب نوع نوشیدنی در بین سه حالت موجود، دستگاه شروع به آماده‌سازی چای ماچا می‌کند. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه با چرخش پره‌های مغناطیسی و خرد شدن برگ‌های چای، نوشیدنی حاضر می‌شود.

چای ساز Cuzen در عرض چند ثانیه چای سبز شما را حاضر می‌کند

چای ساز Cuzen که به نوعی دستگاه اسپرسو مخصوص چای سبز به حساب می‌آید، یکی از لطیف‌ترین و خوشمزه‌ترین نوشیدنی ‌ها را آماده می‌کند. کمپانی سازنده به همراه دستگاه بسته‌های چای ماچا را هم به علاقه‌مندان عرضه می‌کند که گفته شده هر بسته به اندازه چیزی در حدود 20 لیوان نوشیدنی ماچا، برگ چای دارد.

البته نکته اینجاست که در سراسر جهان اکثرا چای ماچا به صورت پودر آماده به فروش می‌رسد و اگر کسی قصد خرید دستگاه Cuzen را داشته باشد، باید برگ‌های چای را هم از کمپانی فروشنده بخرد. نماینده این کمپانی هنوز در مورد قیمت بسته‌های چای اظهارنظر نکرده است اما انتظار می‌رود که هر لیوان چای چیزی در حدود 1 دلار قیمت داشته باشد و به این ترتیب می‌توان گفت که هر بسته چای هم باید 20 دلار قیمت‌گذاری شود.

بنابراین کسانی که به اندازه کافی شیفته نوشیدنی‌های گیاهی هستند و از لحاظ مالی هم مشکلی ندارند، می‌توانند با پرداخت قیمت 420 دلار یک دستگاه Cuzen را که به همراه پنج بسته چای خشک آن فروخته می‌شود، بخرند. البته کسانی هم که قصد دارند گجت مورد نظر را پیش‌خرید کنند می‌توانند با پرداخت قیمت 290 دلار، پس از زمان مشخص‌شده برای عرضه محصول، دستگاه چای‌ساز خود را درب منزل دریافت کنند.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :