دستگاه ویپ هوشمند Era Pro سیگارهای الکترونیکی را به سطح دیگری می‌برد

دستگاه ویپ هوشمند Era Pro سیگارهای الکترونیکی را به سطح دیگری می‌برد

دستگاه ویپ هوشمند Era Pro محصولی از شرکت سازنده محصولات ویپ PAX است که در نمایشگاه CES 2020 توجه علاقه‌مندان به سیگارهای الکترونیکی را جلب کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

شرکت PAX، سازنده وسایل مربوط به ویپ کردن و سیگارهای الکترونیکی در نمایشگاه CES سال جاری محصولی با نام دستگاه ویپ هوشمند Era Pro را معرفی کرد که در مقایسه با محصولات قبلی شرکت، تغییرات جالبی دارد. این گجت 70 دلاری که قیمتی نسبتا بالا داشته، همراه با اپلیکیشنی مخصوص کمپانی سازنده ارائه می‌شود و برای کسانی که به مصرف محصولات کانابیس و بحث ویپ کردن و کشیدن سیگارهای الکترونیکی علاقه دارند، ساخته شده است.

دستگاه ویپ هوشمند Era Pro

شرکت سازنده این گجت امکاناتی همچون تنظیم دما به نسبت سلیقه مصرف‌کننده و همچنین میزان دوز مصرف برای جلوگیری از زیاده‌روی کاربر را ارائه می‌دهد و با اینکه کمپانی اپل به تازگی تمامی اپلیکیشن‌های مخصوص ویپ کردن در اپ استور خود را حذف کرده، اپ مخصوص این گجت برای کاربران اندرویدی همچنان در دسترس است و در این اپلیکیشن تعدادی بازی برای ویپ کنندگان طراحی شده‌اند.

در مورد ویژگی‌های خود گجت هم باید گفت که طراحی شیک‌تر و ارائه رنگ‌های متنوعی مثل قرمز، مشکی، یشمی و خاکستری برجسته‌ترین تغییرات این محصول نسبت به ورژن‌های قبلی هستند. از طرف دیگر گفته شده که باتری این دستگاه نسبت به گذشته 10 درصد بزرگ‌تر شده و شارژ آن هم از این به بعد از طریق پورت USB-C انجام می‌شود.

دستگاه ویپ هوشمند Era Pro سیگارهای الکترونیکی را به سطح دیگری می‌برد

برخی از ویژگی‌های دستگاه ویپ هوشمند Era Pro هم نسبت به گذشته به‌روزتر شده‌اند؛ در مدل‌های قبلی انتخاب دمای ویپ از بین چهار حالت موجود دردسر بیشتری داشت و کمپانی سازنده در این محصول برای استفاده راحت‌تر، از چراغ‌های ال ای دی بزرگ‌تری در گجت خود استفاده کرده است.

با این حال می‌توان گفت که هوشمندانه‌ترین ویژگی این گجت ویپ، تراشه ان اف سی استفاده در دستگاه است که به نام “PAXSmart” شناخته می‌شود. تراشه موردنظر به کاربر این امکان را می‌دهد که در هر بار استفاده بدون تغییر تنظیمات با همان دما و دوز مصرف قبلی ویپ کند و از طرف دیگر اگر سازندگان محصولات جانبی و مواد مصرفی دستگاه هم تنظیمات دمایی خاصی را مدنظر داشته باشند، چیپ PAXSmart ویپ کردن با این تنظیمات را ممکن می‌کند.

دستگاه ویپ هوشمند Era Pro سیگارهای الکترونیکی را به سطح دیگری می‌برد

در اپلیکیشن این گجت قسمتی به نام “PodID” وجود دارد که به کاربر اطلاعاتی دقیق در مورد میزان مواد مختلف موجود در کانابیس مصرفی می‌دهد و سازندگان اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک، در این بخش از اپ مواد غذایی مناسب هر مقدار و ترکیبی از کانابیس به کاربر معرفی می‌شود و در کنار معرفی آثار جانی این ترکیبات، حتی ممکن است لیست پخشی از موسیقی‌هایی که به سلیقه مصرف‌کننده تنظیم شده‌اند هم در دسترس قرار بگیرد.

همانطور که گفته شد قیمت گجت معرفی شده 70 دلار بوده و از هفته گذشته فروش محصول آغاز شده است.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه لزومی به اعتیاد هست تا به الکترونیکی اش باشد؟!
    اعتیاد را خود فرد عمداً ایجاد میکند، لذا هیچکس جز خودش نمیتواند از بینش ببرد
    درمان اعتیاد = ترک آن، هیچ آداب و ترتیبی لازم ندارد، فقط کافیست بدانی:
    جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است