شیائومی می 10

رندرها، امتیاز AnTuTu و اطلاعات جالبی از شیائومی می 10 فاش شد

احتمالا تا اواسط بهمن ماه به طور رسمی از شیائومی می 10 در چین رونمایی شود و حالا بعد از مشخصات فنی که از این تلفن هوشمند لو رفت، رندها و امتیاز AnTuTu مربوط به پرچمدار جدید شیائومی فاش شده است.

رندرهای جدیدی از گوشی شیائومی می 10 منتشر شده که نشان می‌دهد در بخش پشتی این موبایل دوربینی چهارگانه به صورت عمودی قرار گرفته است که از یک لنز 108 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز 20 مگاپیکسلی، دوربینی 20 مگاپیکسلی و لنزی 5 گاپیکسلی برای عمق میدان تشکیل خواهد شد. دوربین سلفی عضو جدید خانواده Mi قرار است در بالا سمت راست پنل جلویی آن قرار بگیرد و نسبت صفحه نمایش به کل فضای جلوی گوشی هم قابل قبول به نظر می‌رسد.

رندرها و امتیاز AnYuYu شیائومی می 10

همانطور که در بالا می‌بینید شیائومی Mi 10 توانسته در AnTuTu امتیاز قابل توجه 560,217 را ثبت کند که راضی کننده به نظر می‌رسد. این گوشی از مودم X55 5G برای اتصال حالت دوگانه 5G به‌همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 650 بهره می‌برد.

شیائومی می 10 احتمالا به یک نمایشگر OLED با حداقل اندازه 6.5 اینچی و نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز خواهد بود و صفحه نمایش نسخه پرو آن بین 6.5 تا 7 اینچ است ولی نرخ رفرش 120 هرتزی تفاوت اصلی صفحه نمایش این دو گوشی را رقم می‌زند. بر اساس شایعات شیائومی تراشه اسنپ‌دراگون 865 را در زیر قاب گوشی‌هایش به کار برده و نسخه معمولی در دو مدل با 8 یا 12 گیگابایت رم و نسخه پرو تنها در یک نسخه با 12 گیگابایت رم در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی جلوش جدیده ولی پشتش شبیه می9اس ای هست