کارت گرافیک اختصاصی اینتل Intel Xe DG1

کارت گرافیک اختصاصی اینتل به نام Intel Xe DG1 معرفی شد

کارت گرافیک اختصاصی اینتل با عنوان Intel Xe DG1 در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. این نخستین کارت گرافیک مجزا شرکت اینتل است که همراه با پردازنده‌های نسل جدید Tiger Lake عرضه می‌شود.

اینتل مهم‌ترین بخش معرفی خود در رویداد CES را به آخرین لحظات کنفرانس خبری خود موکول کرد. حدوداً دو سال بعد از مقدمه‌چینی٬ این شرکت سرانجام از پلتفرم پردازشگر گرافیکی Xe خودش پرده برداری کرد. و نه تنها ما متوجه شدیم که آن چه عملکردی همراه با پردازنده‌های نسل آینده‌ی Tiger Lake دارد٬ کارت گرافیک اختصاصی اینتل به نام DG1 را نیز از نزدیک ملاقات کنیم. اگرچه اینتل در این رویداد اطلاعات زیادی از این کارت گرافیک را ارائه نکرد و فقط اجرای بازی Destiny 2 با قدرت‌گیری از آن را به نمایش گذاشت.

کارت گرافیک اختصاصی Intel Xe DG1

این شرکت در نظر دارد اولین پلتفرم گرافیکی خود را با پردازنده‌های Tiger Lake که اواخر سال 2020 عرضه می‌کند٬ همراه کند. لیزا پیرس از مایکروسافت صحبتی در مورد توانایی مدیریت بازی‌های 3 بعدی توسط این کارت گرافیک نکرده است٬ اما اشاره کرده است که اجرای بازی‌ها با کیفیت HD بدون ایراد انجام می‌شود. علاوه بر این٬ اینتل عملکرد ارتقاء کیفیت تصویر این پردازشگر گرافیکی را با استفاده از یک پردازنده‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی روی یک عکس با وضوح پایین به نمایش گذاشت. تبلت مجهز به نمایشگر منعطف Horseshoe Bend که اینتل در نمایشگاه CES 2020 آن را به معرض دید عموم گذاشت٬ دارای پردازنده تایگر لیک و کارت گرافیک Xe بود.

ما در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را از قرارگیری کارت گرافیک اختصاصی اینتل در پکیج پردازنده‌های جدید این شرکت که اواخر سال عرضه می‌شود٬ به دست خواهیم آورد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اطلاعاتی که اینجا در اختیار ما قرار داده بودین خیلی کم بود
    شاید شما هم بی تقسیر باشین اطلاعاتی که در اختیار تون گداشتن کم بوده و اظلاعات انچنانی در دسترس شما نبوده ولی تا زمانی که معرفی نشه نمیشه گفت واقعا پی هست و ایا تونسته از پس اون چیزایی که گفته بر بیاد یا نه