ایرباد بی سیم Shure Aonic 215

ایرباد بی سیم Shure Aonic 215 ؛ نخستین ایرباد بی سیم شرکت شور

ایرباد بی سیم Shure Aonic 215 در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس معرفی شد. این نخستین تلاش شرکت شور برای حضور در دنیای هدفون های بی سیم است.

کمپانی پرطرفدار شور (Shure)‌ از خانواده جدید محصولات صوتی بی سیم خود به نام Aonic در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. ایرباد بی سیم Shure Aonic 215 و ایرباد بی سیم نویزکنسلینگ Aonic 50 هر دو در بهار پیش رو به عنوان نخستین تلاش‌های شرکت شور برای حضور در بازار هدفون های بی سیم باکیفیت٬ عرضه خواهند شد.

ایرباد بی سیم Shure Aonic 215

Aonic 215 بر پایه‌ی ایربادهای اقتصادی SE215 این شرکت طراحی شده که کابل آن با یک حلقه‌ی اطراف گوشی میزبان یک باتری و دکمه‌های کنترلی جایگزین شده است. این شرکت ادعا می‌کند شما می‌توانید با هر بار شارژ آن 8 ساعت بدون وقفه به موسیقی گوش کنید و یک کیس شارژ می‌تواند عمر باتری را افزابش دهد.

ایرباد بی سیم Shure Aonic 215

البته من نمی‌توانم از پروفایل صوتی SE215 دفاع کنم٬ اما Aonic 215 صدایی شبیه به مدل غیر بی‌سیم خود ارائه می‌کند. در حالی که خبری از نویز کنسلینگ فعال نیست٬ فوم‌های رو گوشی آن ایزوله‌سازی بسیار خوبی را ارائه می‌دهند و من به لطف فعال کردن حالت “Environment” خیلی متوجه صدای محیط شلوغ سالن نمایشگاه CES نشدم.

اتصال بلوتوثی آن چندین بار قطع و وصل شد٬ اما هدفون قدرتمند Sony WH-1000XM3 که در این رویداد بررسی کردیم نیز با این مشکل دست و پنجه نرم یم‌کردند. بنابراین ما تصور می‌کنم که این مشکلات پیش آمده به خاطر مکان بسیار شلوغ و پر از محصولات بی‌سیم در CES است. با قیمت 279 دلار٬ شما نسخه‌ی بدون سیم و باکیفیت‌تر هدفون 150 دلاری سیمی SE215 را می‌توانید خریداری کنید.

ایرباد بی سیم Shure Aonic 50

Aonic 50 بیشتر من را جذب خودش کرد. هدفون‌های بی‌سیم اطراف گوشی و نویزکنسلینگ که شرکت شور امیدوار است بتواند با XM3 رقابت کند. من فقط 5 دقیقه وقت داشتم از آن‌ها استفاده کنم. این زمان کافی برای شنیدن یک آهنگ و خاموش و روشن کردن چندین باره‌ی قابلیت نویز کنسلینگ بود. نویز کنسلینگ در ابتدا بسیار خوب بود. من تلاش کردم آن را با برخی از هدفون‌های نویز کنسلینگ که از آن‌ها استفاده می‌کنم مقایسه کنم و باید بگویم که Aonic 50 به خوبی می‌تواند صداهای محیط را مسدود کند. شما می‌توانید با یک اپلیکیشن این حالت را در هدفون شور تنظیم کنید.

ایرباد بی سیم Shure Aonic 215 و Aonic 50

5 دقیقه زمان کافی برای قضاوت در مورد کیفیت هدفون‌ها نیست٬ اما به نظر می‌رسد صدایی نظیر یک جفت هدفون باکیفیت و گران قیمت را ارائه می‌دهد. شور می‌گوید این هدفون با هر بار شارژ می‌تواند تا 20 ساعت دوام بیاورد. آن با قیمت 399 دلاری می‌تواند با مدل‌هایی نظیر Sennheiser Momentum Wireless و B&O H9 رقابت کند.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ب خاطر اون قسمت پشت گوشیش
    فکر کنم باطری خیلی بهتری نسبت ب بقیه دارد

  2. طراخی و ارگونومی خارق العاده ای داره ب نظر