تاکسی هوایی اوبر

نگاهی به کانسپت تاکسی هوایی اوبر و هیوندای در CES 2020 (گجت تی وی)

طرح مفهومی تاکسی هوایی اوبر و هیوندای با نام S-A1 در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد. در این مطلب می‌توانید با یک ویدیو از جزئیات این پروژه مشترک آشنا شوید.

شرکت های اوبر و هیوندای پس از همکاری روی پروژه مشترکی برای راه‌اندازی خدمات حمل و نقل هوایی، در جریان نمایشگاه CES 2020 در لاس وگاس آمریکا از طرح مفهومی تاکسی پرنده خود با نام S-A1 رونمایی کردند. این تاکسی پرنده که با همکاری شرکت‌های بزرگ Uber و Hyundai ساخته شده، تمام برقی است و امکان تیکاف و فرود عمودی دارد.

تاکسی هوایی اوبر و هیوندای می‌تواند 4 مسافر را حمل کند و با حداکثر سرعت 290 کیلومتر بر ساعت، حدود 100 کیلومتر را بپیماید. در مراحل ابتدایی، تاکسی پرنده S-A1 یک خلبان خواهد داشت، اما در مراحل بعدی قرار است به یک وسیله خودران تبدیل شود و مسافران را به مقصد برساند. طی این همکاری، شرکت هیوندای سازنده تاکسی پرنده است و اوبر نیز خدمات مسافربری هوایی را ارائه می‌کند. این شرکت‌ها همچنین در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای خدمات حمل و نقل هوایی کار می‌کنند. با مشاهده ویدیوی زیر می‌توانید از جدیدترین خبرها و اطلاعات در مورد تاکسی هوایی S-A1 آگاه شده و با ویژگی‌های این وسیله نقلیه مدرن آشنا شوید.

ویدیوی معرفی تاکسی هوایی اوبر و هیوندای

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این همه پروانه الکی چیه زاشتن روش

  2. ی طرح الکیه و هیچ وقا تجاری نمیشه