کانن 1DX Mark III

نگاه ویدیویی به دوربین کانن 1DX Mark III ؛ با هیولای عکاسی آشنا شوید

دوربین پرچمدار کانن 1DX Mark III در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد و علاقه‌مندان به عکاسی را شیفته خود کرد. در ادامه با یک ویدیو، نگاهی به ویژگی‌های این دوربین قدرتمند آشنا می‌شویم.

کانن در نمایشگاه CES 2020 از دوربین پرچمدار جدید خود با نام 1DX Mark III رونمایی کرد. این دوربین قدرتمند از ویژگی‌هایی چون فوکوس خودکار AI و فیلمبرداری 5.5K بهره می‌برد. عکس‌برداری با 16 فریم بر ثانیه، ردیابی و فوکوس خودکار، فیلمبرداری با سرعت 60 فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت‌هایی است که این دوربین را به یک هیولای عکاسی تبدیل می‌کند.

در دوربین جدید کانن، حسگر 20.1 مگاپیکسلی قرار گرفته که به گفته سازندگان، نسبت به دیگر دوربین‌های بازار، نویز کمتری در تصاویر آن خواهیم دید. یک پردازنده با نام Digic X نیز برای سرعت دادن به کارها در این دوربین به کار رفته است که 3.1 برابر بهتر از پردازنده نسل قبلی این دوربین کار می‌کند و محاسبات حدود 380 برابر سریع‌تر انجام می‌شود. همچنین این دوربین Canon از بازه ایزو بین 100 تا 102400 پشتیبانی می‌کند و امکان ارتقای آن به 60 تا 819200 نیز وجود دارد. درگاه یو اس بی 3.1، انتقال بی سیم اطلاعات، بلوتوث و جی پی اس نیز در این دوربین عکاسی وجود دارد.

دوربین کانن 1DX Mark III در فوریه 2020 با قیمت 6500 دلار به بازار عرضه می‌شود. اکنون در ویدیویی که در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم، نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این هیولا انداخته‌ایم.

ویدیوی دوربین عکاسی کانن 1DX Mark III

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چی چی نوشتید هیولای عکاسی من میت30دارم از این بهتر عکس میگیره

  2. خوشم نیچمد من هنوز در تعجبم چرا نمایشگر این دوربینا اینقدر بی کیفیته