تشک هوشمند

تشک هوشمند جدید اسلیپ نامبر متناسب با دمای بدن شما تنظیم می‌شود

بسیاری از افراد ساعات زیادی را می‌خوابند، اما همواره خسته‌اند! شرکت اسلیپ نامبر با معرفی تشک هوشمند جدیدی در نمایشگاه CES 2020 قصد دارد با تنظیم دمای بدن شما این مشکل را کاهش دهد.

تشک هوشمند جدید اسلیپ نامبر دمای بدن شما را طی ساعات شب برای داشتن خوابی ایده‌آل و راحت تنظیم می‌کنند. این تشک با شعار تنظیم 360 درجه دما رونمایی شد و به اندازه نسخه‌های قبلی خود نرم و راحت است و بر اساس ادعای سازندگانش از استحکام کافی و مناسب برای ساختار بدن انسان طی خواب بهره می‌برد.

طبق گفته‌های اسلیپ نامبر تشک The Climate360 دارای دو منطقه دمایی است (تشک تنها در فرمت دو نفره عرضه می‌شود) و زوج‌ها می‌توانند بسته به میل و گرم یا سرد بودن مزاجشان در بخش مناسب تخت بخوابند. در ساخت این تشک از مواد نساجی مخصوصی استفاده شده که با تغییرات دمایی و هوشمند بودن آن هماهنگی کامل دارد. علاوه‌بر این‌ها، تشک The Climate360 یک گزارش کامل روزانه از چگونگی چرخه خواب، ضربان قلب، عملکرد دستگاه تنفس و… در اختیارتان قرار می‌دهد.

این تشک تا سال 2021 عرضه نخواهد شد و تیم سازنده طی ماه‌های پیش روی قصد دارد کیفیت کلی آن را بهبود ببخشد. خواب بخش مهمی از زندگی انسان است و ما تقریبا یک سوم از مدت زمان عمر خود را در خواب سپری می‌کنیم، در نتیجه اگر به دنبال خرید یک تشک هوشمند دو نفره هستید و می‌توانید برای این خرید مقدار قابل قبولی پول خرج کنید، گجت جدید اسلیپ نامبر را مد نظر داشته باشید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*