مینی پروژکتور شیائومی

پروژکتور مینی شیائومی ، حتی در جیب هم جا می‌شود!

پروژکتور مینی شیائومی با مشخصاتی نظیر ابعاد کوچک و قابل حمل، فناوری ارتباطی NFC، پردازنده چهار هسته و قیمت اقتصادی معرفی شد.

شیائومی در معرفی از آخرین محصول الکترونیکی خود، از یک پروژکتور مینی رونمایی کرده که نسخه کوچکی از خانواده پروژکتورهای این شرکت محسوب می‌شود. این محصول با وجود برچسب قیمت مقرون به‌صرفه‌، مشخصات مناسبی را ارائه می‌دهد.

پروژکتور مینی شیائومی در مقایسه با مدل قبلی خود از ساختاری مینیاتوری بهره می‌برد. وزن خالص این دستگاه 1.2 کیلوگرم بوده و به سادگی قابل حمل است. محصول جدید شیائومی هم‌چنین از فناوری NFC برای نمایش محتوا از طریق یک لمس پشتیبانی می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آرامی گوشی هوشمند خود را به قسمت حسگر بدنه تماس دهید تا محتویات نمایشی تلفن همراه بر روی صفحه‌نمایش پروژکتور پخش شود.

مینی پروژکتور

در بخش سخت‌افزاری، پروژکتور مینی شیائومی از یک پردازنده چهار هسته‌ای Amlogic T972 با عملکرد بالا و 2 گیگابایت رم استفاده می‌کند که با 16 گیگ حافظه داخلی تکمیل شده است. این پیکربندی، برای تماشای ویدیوهایی با کیفیت بالا و هم‌چنین اجرای نرم‌افزارهای سنگین به صورت بدون تاخیر، ایده‌آل است.

مینی پروژکتور شیائومی مجهز به دوربینی با حساسیت بالا و رزولوشن فول‌اچ دی 720 پیکسل است. سطح روشنایی آن حداکثر به 250 انسی لومن می‌رسد که البته چندان چشم‌گیر نیست. هم‌چنین با استفاده از ویژگی‌هایی نظیر فوکوس خودکار نظارت هوشمند، تصحیح کیستون چهارنقطه‌ای می‌توانید آزادانه ویدیوی خود را در چهارجهت مختلف تنظیم کنید. علاوه بر آن، این محصول دارای گواهینامه معتبر SGS برای کاهش نور آبی است که می‌تواند با فیلتر آن، سوزش چشم را کاهش دهد.

مینی پروژکتور شیائومی

از لحاظ عمر باتری، پروژکتور مینی شیائومی دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 29.97 وات‌ساعت است که به راحتی می‌تواند با استفاده مداوم، بیش از 2 ساعت دوام بیاورد. بدین وسیله می‌توانید یک فیلم کامل را در مکان‌هایی مانند کمپینگ، جلسات کاری و مهمانی تماشا کنید.

هم‌چنین، یک بلندگوی داخلی 1.5 واتی نیز در بدنه این دستگاه تعبیه شده که توان 8 وات، فرکانس کامل و کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. هم‌چنین این پروژکتور با فناوری میدان صوت مجازی صدای پانوراما WANOS عرضه شده که حس فضای سه‌بعدی را به کاربران ارائه می‌دهد تا تجربه تماشای همه‌جانبه محتوا فراهم شود.

مشخصات مینی پروژکتور

علاوه بر این، پروژکتور مینی شیائومی را می‌توان به سیستم خانه هوشمند میجیا نیز متصل کرد. بدین ترتیب، هنگامی‌که کاربر دکمه صوتی کنترل از راه دور را فشار داده و نگه دارد، دستیار صوتی XiaoAI فعال می‌شود. در این حالت، کاربران می‌توانند عملیاتی نظیر باز و بسته کردن پرده‌ها، کنترل لوازم منزل و تنظیم چراغ‌ها را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام از کجا میشه تهیه کرد