لپتاپ تکنو در نمایشگاه ایفا 2023

لپتاپ های جدید تکنو در نمایشگاه ایفا 2023؛ از کاربری روزمره تا مدل آفتاب پرست!

مگابوک T1 و مگابوک S1 دزلینگ ادیشن، دو لپتاپ جدید تکنو – Tecno در نمایشگاه ایفا 2023 هستند. این لپ تاپ ها طراحی پریمیوم دارند و حتی یکی از آن‌ها مانند آفتاب پرست، رنگ عوض می‌کند.

بازگشایی نمایشگاه IFA در برلین، به کمپانی‌های مختلف حوزه فناوری فرصتی داد تا تازه‌ترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند. کمپانی چینی تکنو نیز با دست پر در نمایشگاه ایفا 2023 حضور یافت و از دو لپتاپ جدید رونمایی کرد.

لپتاپ تکنو مگابوک تی 1 (Tecno MegaBook T1 2023)

این یک لپ تاپ باریک و سبک‌وزن 14 اینچی و به‌قول تکنو، خوراک جوانان نسل Z است. مگابوک T1 با فقط 14.8 میلی‌متر ضخامت و 1.39 کیلوگرم وزن، بدنه‌ای آلومینیمی دارد. طراحی پریمیوم آن، برنده مسابقه Red Dot Design هم شده است.

لپ تاپ تکنو در نمایشگاه ایفا 2023

یکی از قابلیت‌های دستگاه، OneLeap نام دارد که به کاربران امکان اتصال لپتاپ به گوشی‌های هوشمند تکنو را می‌دهد. از این طریق، می‌توانید راحت و بدون دردسر، فایل انتقال دهید یا اطلاعات موجود در دو دستگاه را به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از نقاط قوت مگابوک T1 مدل 2023، باتری 75 وات ساعتی آن است که به‌ادعای تکنو، 18.5 ساعت شارژدهی دارد.

تکنو مگابوک S1 دزلینگ ادیشن (MegaBook S1 Dazzling Edition)

این لپ تاپ به‌لطف برخورداری از فناوری پلی‌کروماتیک فتو ایزومر، می‌تواند رنگ عوض کند. تغییر رنگ آن، حاصل واکنش ماده‌ای خاص در برابر نور UV است؛ بنابراین، اگر دستگاه را در مقابل نور خورشید قرار دهید، متوجه تغییر رنگش خواهید شد. چنین قابلیتی را پیش‌تر در گوشی‌های سری V ویوو و گوشی Camon 19 Pro تکنو هم دیده بودیم.

از دیگر مشخصات مگابوک اس 1 که اتفاقا باریک و سبک هم است، باید به پردازنده نسل 7 اینتل، رم 16 گیگ و نمایشگر فول اچ‌دی 15.6 اینچی اشاره کنیم.

کمپانی چینی هنوز مشخصات تکمیلی و قیمت این دو دستگاه را اعلام نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد به‌زودی فروش آن‌ها را آغاز کند.

10 مطلب آخر نمایشگاه ایفا 2023

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*