تلویزیون قابل حمل StanbyME GO

تلویزیون کیفی ال جی، عجیب‌ترین گجت در ایفا 2023 است

ال‌جی با معرفی تلویزیون قابل حمل StanbyME GO در هفته‌ی گذشته، آینده‌ی دستگاه‌های پرتابل را دستخوش تغییر کرده است.

شرکت ال‌جی با معرفی جدیدترین تلویزیون خود در نمایشگاه ایفا که یک کیف قابل حمل به‌شمار می‌رود، واکنش‌های متفاوتی را دریافت کرده و مورد تمجيد و از طرف دیگر مورد تمسخر کاربران قرار گرفته است.

در واقع تلویزیون قابل حمل StanbyME GO دستگاهی خارق‌العاده و مورد توجه است که برای کاربران علاقه‌مند به سفر گزینه‌ای بسیار عالی محسوب می‌شود و به عنوان بهترین همراه کمپینگ معرفی شده است.

با اینکه تلویزیون کیفی ال‌جی به این زودی‌ها در لیست بهترین تلویزیون‌ های ال جی قرار نمی‌گیرد، اما توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدان را جلب کند و در فهرست خرید آینده‌ی کاربران قرار گیرد.

هر آنچه از جالب‌ترین محصول ال‌جی می‌دانیم

تلویزیون قابل حمل StanbyME GO

وزن کل این دستگاه منحصربه‌فرد حدود 30 پوند و صفحه نمایش آن یک پنل LCD با رزولوشن 1080p است که در مقایسه با نمایشگرهای OLED 4K شیک ال‌جی غیرقابل توجه به نظر می‌رسد. این تلویزیون در حال حاضر برای پیش‌سفارش در سایت ال‌جی در ایالات متحده در دسترس است و تاریخ تحویل آن 16 اکتبر تخمین‌زده می‌شود.

این تلویزیون جایگزین تلویزیون OLED شما نخواهد شد، اما برای علاقه‌مندان به حمل تلویزیون در سفر و کمپین‌های مختلف، این محصول می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. این دستگاه برای حمل و نقل آسان در پوسته بیرونی چمدانی شکل خود قرار می‌گیرد و می‌تواند به جهت‌گیری و شیب به زوایای مختلف مطابق با نیازهای شما کمک کند. با این ویژگی، محصول جدید ال‌جی همه‌کاره خواهد بود.

تلویزیون را می‌توان از حالت عمودی به منظره چرخاند و در هر زاویه‌ای از مستقیم به بالا تا مستقیم به جلو تنظیم کرد. مکانیزم پایه حس خوب و محکمی دارد و برای حرکت دادن آن قطعا به دو دست نیاز خواهید داشت. در پشت این محصول یک پورت HDMI و ورودی USB و همچنین یک سوکت برق برای باتری داخلی آن وجود دارد.

تلویزیون قابل حمل StanbyME GO

در حالی که به نظر می‌رسد مسافران جامعه هدف اصلی ال‌جی باشند، اما این تلویزیون می‌تواند برای دانشجویان یا کسانی که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند و می‌خواهند صفحه نمایش مناسبی داشته باشند که فضای زیادی را اشغال نکند نیز عالی است.

در حالت باز، تلویزیون یادآور یکی از پخش‌کننده‌های قدیمی به سبک چمدانی است. یک شیار مفید برای کنترل از راه دور وجود دارد و یک دسته حمل برای تکمیل زیبایی و کارایی کیف در این محصول مشاهده می‌شود.

جالب اینجاست که ال‌جی برندهای Dolby Atmos و Dolby Vision را روی درب داخلی کیف قرار داده که نشان می‌دهد تلویزیون قابل حمل StanbyME GO در واقع به عنوان یک دستگاه جدی و آینده‌دار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نوآورانه‌ترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳

سیستم عامل webOS نیز در این دستگاه وجود دارد، به این معنی که اگر می‌خواهید یک فیلم یا برنامه تلویزیونی را پخش کنید، مجبور نخواهید بود یک Fire TV Stick یا Google Chromecast را با خود همراه داشته باشید. این سیستم عامل برپایه هسته لینوکس است که شرکت ال جی از سال ۲۰۱۳ خریداری کرده و در تلویزیون‌های خود به کار برده است.

این موضوع هنوز قطعی نیست، اما به نظر می‌رسد برنامه‌های پخش بازی که در تلویزیون‌های ال‌جی ارائه می‌شوند نیز در این دستگاه جدید وجود دارند، به این معنی که چنین محصولی می‌تواند بهترین راه‌اندازی بازی قابل حمل باشد.

تلویزیون قابل حمل StanbyME GO

با وجود تمام این مزایا و قابلیت‌های خارق‌العاده، یک مشکل کوچک در مورد این محصول وجود دارد که مربوط به قیمت است. با قیمت 1000 دلار، این محصول می‌تواند سبب پشیمان شدن کاربران علاقه‌مند و بسنده کردن آنها به صفحه‌نمایش کوچک تبلت خود شود.

عمر باتری تلویزیون قابل حمل StanbyME GO نیز ظاهراً حدود سه ساعت است که ایده‌آل نیست، به خصوص اگر با تلویزیون خود در طبیعت یا جاهای فاقد منبع تغذیه می‌روید. به طور واقع بینانه، StandbyME GO محصولی برای همه نیست، اما طراحی سرگرم‌کننده و عجیب و غریب آن و ویژگی‌ پرتابل شگفت‌آور، این محصول را به یک تلویزیون جالب تبدیل کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*