گوشی مفهومی Honor V Purse

گوشی تاشو آنر V Purse معرفی شد؛ تلفیق جذاب تکنولوژی و دنیای مد

گوشی تاشو آنر V Purse با تلفیق تکنولوژی و دنیای مد و فشن رونمایی شد. این موبایل مفهومی می‌تواند به یک کیف رودوشی زنانه لوکس تبدیل شود.

آنر یکی از متفاوت‌ترین گوشی‌هایی که تاکنون دیده‌اید را رونمایی کرد. گوشی آنر V Purse، در واقع علاوه بر اینکه یک گوشی هوشمند است، یک کیف رودوشی زنانه متفاوت نیز خواهد بود. نیازی هم نیست نگران زنجیر و تسمه‌های متصل‌شونده به گوشی باشید، چرا که هر دو آن‌ها تعویض شدنی هستند. و هرچند که این گوشی در حال حاضر یک مدل مفهومی است، اما می‌تواند به‌زودی عرضه شود.

تلفیق تکنولوژی و مد با گوشی تاشو آنر V Purse

گوشی مفهومی Honor V Purse

بسیاری از گوشی‌های مفهومی، به‌خاطر ویژگی‌های متفاوتی که دارند، عملا محصول توانمندی نیستند. اما این قضیه در مورد گوشی مفهومی جدید HONOR صدق نمی‌کند. چرا که V Purse یک گوشی بسیار پیشرفته است. این محصول یک نمایشگر تاشو به‌سمت بیرون است و در حالت بسته، ضخامت 9 میلی‌متری دارد.

گوشی آنر ترکیبی از طرح‌های فیزیکی (بندها و زنجیرها) و فناوری‌های مدرن مثل نمایشگر همیشه روشن پرجنب و جوش را به‌کار گرفته تا اسمارت‌فونی از جنس مد و فشن را به بانوان هدیه کند. سازنده چینی برای طراحی نمایشگرهای همیشه روشن گوشی خود از طراحان مطرح جهان استفاده کرده که حاصل آن را می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید.

شما می‌توانید به‌لطف بندهای تعویض شونده، این محصول را با انواع سبک‌های پوشش خود ست کنید. همچنین نسخه سبز‌ رنگی از این گوشی وجود دارد که برای ساخت بند آن از منابع پایداری مثل چرم گیاهی استفاده شده است. این طرح مفهومی می‌تواند صنعت مد را بیشتر به‌سمت پذیرش فناوری‌های جدی سوق دهد.

گالری تصاویر گوشی تاشو آنر V Purse

ای کاش آنر بتواند این گوشی را از یک طرح مفهومی دربیاورد و به یک محصول تولیدی تبدیل کند. ولی خوشبختانه آنر پلتفرم خودش را در اختیار طراحان استایل‌های نمایشگرهای همیشه روشن (AOD) قرار داده تا بتوانند استایل‌های سفارشی خودشان را ایجاد کنند. این پلتفرم به نمایشگر همیشه روشن اجازه می‌دهد تا با ردیابی لمس، دسترسی به حسگر نور و شتاب‌سنج، بتواند به محیط واکنش نشان دهد.

گالری تصاویر گوشی تاشو آنر V Purse

مشخصات فنی گوشی آنر وی پرس

ضخامت گوشی شگفت‌انگیز آنر فقط 8.6 میلی‌متر است. این یعنی حتی از باریک‌ترین کیف‌های رو دوشی جهان هم باریک‌تر خواهد بود. همچنین سازنده می‌گوید این محصول را در آزمون‌های استقامتی و مقاومتی شرکت داده که توانسته از پس 400 هزار بار تا و صاف شدن برآید.

نمایشگر اصلی این گوشی 6.45 اینچی با رزولوشن 2348 در 1088 پیکسلی است و وقتی آن را از حالت تا شده باز کنید، یک نمایشگر بزرگ 7.7 اینچی با رزولوشن 2348 در 2016 پیکسلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. هر دو نمایشگر از یک پنل انعطاف‌پذیر OLED با نرخ رفرش 120 هرتزی استفاده می‌کنند. اوج روشنایی این پنل‌ها نیز 1600 نیت است که یعنی بدون هرگونه مشکلی می‌توانید زیر نور آفتاب از گوشی خود استفاده کنید.

گوشی تاشو آنر V Purse

در پشت دستگاه، سازنده چینی از دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی واید و 12 مگاپیکسلی اولترا واید استفاده کرده است. در جلوی آن هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد. اما آنر برای هر چه پایین آوردن قیمت این گوشی جذاب، سخت افزار میان‌رده‌ای را برای آن در نظر گرفته است. این شامل چیپست اسنپدراگون 778G، رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود.

ظرفیت باتری دیوایس 4،500 میلی‌آمپر ساعت است و با توان 35 واتی، به‌سرعت شارژ خواهد شد. همچنین در بخش نرم افزاری آن هم رابط کاربری MagicOS 7.1 مبتنی بر اندروید T حضور دارد.

قیمت گوشی تاشو آنر V Purse

نسخه 256 گیگابایتی این گوشی 822 دلار و نسخه 512 گیگابایتی آن 890 دلار قیمت دارد. این محصول در رنگ‌بندی طلایی، آبی و مشکی به دست مشتریانش خواهد رسید.

10 مطلب آخر نمایشگاه ایفا 2023

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*