اسپیکر های JBL

موتورسواری با اسپیکر های JBL

همه ما، اسپیکرهای JBL را به کیفیت بالای ساخت و پخش صدای بی‌نظیر می‌شناسیم.

کمپانی Harman International با ساخت و طراحی اسپیکرهای سری Wind، که در میان طرفداران موتورسواری و دوچرخه سواری به اسپیکرهای فرمانی و یا Handlebar شناخته می‌شوند، این امکان را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است که با سهولت بیشتری در گشت و گذارها شرکت کنند.

از آنجایی که استفاده از هدفون های توگوشی در هنگام موتورسواری منجر به شنیده نشدن صدای اطراف و بروز خطرهای احتمالی می‌شود، استفاده از اسپیکرهای Handlebar کمپانی JBL انتخاب مناسبی برای دوچرخه سواران و موتورسواران است.

اسپیکر های JBL

طراحی شیک و منحصر به فرد اسپیکرهای فرمانی JBL Wind 3 باعث شده است که این اسپیکرها در مقابل حرکات و ضربه های احتمالی در هنگام موتورسواری مقاومت بی‌نظیری داشته باشند. این اسپیکرها طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند در تمامی فصول و شرایط آب هوایی، قابل استفاده باشند.

اسپیکر های JBL

قابلیت بلوتوثی بودن اسپیکرهای JBL سری Wind این امکان را برای استفاده کنندگان فراهم کرده است که با اتصال به تلفن همراه خود، به‌راحتی از مسیریابی توسط GPS استفاده کنند و همچنین به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهند.

اگر ساکن کشور امارات و شهر دبی هستید و می‌خواهید اسپیکرهای JBL را خریداری کنید، سری به ما بزنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*