هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E 2024

هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E 2024 با باتری 26 ساعته معرفی شد

مدل جدید هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 4 ای – Huawei FreeBuds 4E 2024 دارای باتری بزرگ‌تر، دوام شارژ طولانی‌تر و قیمت رقابتی است.

هواوی مدل 2024 هدفون وایرلس FreeBuds 4E را معرفی کرد. این گجت صوتی به‌عنوان جانشین مدل 2022، نسخه‌ای ارتقایافته با امکانات بیشتر است. البته همچنان قیمت مناسبی دارد.

کمپانی چینی هم‌اکنون این هدفون را در چین با قمیتی معادل 70 دلار می‌فروشد. البته روی این مبلغ، تخفیف فروش اولیه لحاظ شده و قیمت اصلی آن، حدود 98 دلار است.

مشخصات هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E 2024

این ایربادز با طراحی نیمه درون گوش،  قابلیت حذف نویز فعال هیبرید دارد. به‌لطف چنین قابلیتی، از صداهای زائد در محدوده وسیعی از فرکانس صوتی کاسته می‌شود تا هنگام گوش دادن به موسیقی، بتوانید در آن غرق شوید. تنظیمات درایور این هدفون هم عامل دیگری برای عملکرد صوتی مطلوب آن است.

هواوی FreeBuds 4E 2024 برای مکالمه تلفنی هم تا بن دندان مسلح شده است؛ طوری که سه میکروفون برای جذب صدا دارد تا صحبت‌های شما به‌طور شفاف و رسا به گوش مخاطب برسد.

ولی شاید هایلات ویژگی‌های این هدفون وایرلس، باتری آن باشد. مدل 2024 فری بادز 4E با شارژ کامل، 26 ساعت کار می‌کند. در حالی که این مدت‌زمان برای مدل 2022، بیشتر از 22 ساعت نبود.

از دیگر امکانات قابل ذکر ایربادز جدید باید به پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و شارژ سریع اشاره کنیم؛ این به شما امکان می‌دهد فقط با 15 دقیقه شارژ کردن هدفون، بیش از 2 ساعت موزیک پلی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*