بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳

بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳

فهرستی از بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳ از برندهایی مثل سونی، هواوی، ناتینگ و غیره را گردآوری کرده‌ایم که برای خرید گزینه ایده‌آلی هستند.

سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه هدفون‌های بی سیم متنوعی با رنج قیمتی متفاوت به بازار بودیم. همین می‌تواند انتخاب یک جفت ایرباد وایرلس برای استفاده در مسیر محل کار را دشوار کند. اما نگران نباشید، در این پست به شما در انتخاب یک مدل مناسب کمک خواهیم کرد.

بهترین هدفون های بیسیم ‌۲۰۲۳ برای خرید

ما هدفون‌های مختلفی که سال گذشته با برندهای سونی، سامسونگ، هواوی، ناتینگ و غیره به بازار عرضه شده را بررسی کرده‌ایم و حالا در اینجا می‌خواهیم بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

Sony WF-1000XM5

این جدیدترین ایرباد پرچمدار سونی است که کیفیت صوتی شگفت‌انگیز، لغو نویز فوق‌العاده و ابعاد بسیار جمع‌و‌جوری را ارائه می‌کند. گرچه همیشه قیمت هدفون‌های برند سونی بالا است، اما به‌اعتقاد ما سونی WF-1000XM5 یک انتخاب ایده‌آل و آینده‌نگرانه است که شما را سال‌ها از خرید یک ایرباد وایرلس بی‌نیاز می‌کند.

بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳ - Sony-WF-1000XM5

بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳

این هدفون از درایورهای ۸.۴ میلی‌متری قدرتمندی استفاده می‌کند، به بلوتوث نسخه ۵.۳ مجهز است، در برابر رطوبت و عرق مقاوم است، کیس شارژ آن با پورت USB-C شارژ می‌شود و شارژدهی هر یک از گوشی‌های آن هم ۶ ساعت است.

Sony WF-C700N

سونی ایربادهای اقتصادی‌تری هم به بازار دارد که یکی از آن‌ها سونی C700N است. به اعتقاد ما این، یکی از بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳ است که می‌توانید با محدوده قیمتی ۱۰۰ دلاری تهیه کنید. گوشی‌های آن بسیار سبک هستند، خروجی صوتی باکیفیتی داشته و فناوری لغو نویز را هم ارائه می‌کند. عمر باتری گوشی‌های این ایرباد طولانی است و علیرغم اینکه از کدک‌هایی با نرخ بیت بالا پشتیبانی نمی‌کند، اما در مجموع نسبت به قیمتی که دارد گزینه خوبی است.

بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳ - Sony-WF-C700N

سونی از درایورهای ۵ میلی‌متری در این ایرباد استفاده کرده که عملکرد خوبی دارند، ابعاد کیس شارژ آن به‌قدری جمع‌وجور است که می‌توانید هر جایی آن را با خودتان حمل کنید، از اتصال به چند دستگاه از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کند، دارای گواهی IPX4 ضد رطوبت و عرق است و با کیس شارژ می‌تواند در مجموع ۱۵ ساعت شارژدهی داشته باشد.

Nothing Ear 2

دومین نسل ایرباد بی‌سیم کمپانی ناتینگ از طراحی ماندگار و مشخصات پرچمداران مثل پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0، جفت‌سازی با چند دستگاه و عملکرد خوب میکروفون برای مکالمات صوتی برخوردار است. در مجموع کیفیت صدای این هدفون به‌لطف درایورهای سفارشی ۱۱.۶ میلی‌متری بسیار مناسب است و عملکرد سیستم لغو نویز خوبی هم دارد.

بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳ - Nothing Ear 2

بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳

ایرباد بی‌سیم ناتینگ ایر ۲ می‌تواند با استفاده از کیس شارژ خودش تا ۳۶ ساعت شارژدهی داشته باشد، در عین حال هم گوشی و هم کیس شارژ آن در برابر رطوبت مقاوم است.

CMF Buds Pro

CMF برند زیرمجموعه کمپانی نوظهور ناتینگ است که یک هدفون بی‌سیم خوش قیمت و عالی به‌نام CMF Buds Pro را با کیفیت صدای خوب، فناوری لغو نویز و عمر باتری عالی ارائه کرده است. این ایرباد به فناوری Ultra Base مجهز است که می‌تواند بیس عمیقی را تولید کند تا از گوش دادن به موسیقی‌ها لذت ببرید.

CMF Buds Pro - بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳

از دیگر امکانات آن باید به مکالمات صوتی باکیفیت به‌لطف ۶ میکروفون HD، شارژدهی ۱۱ ساعته بدون احتساب کیس شارژ، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ برای جفت‌سازی با چند دیوایس و گواهی IP54 ضد تعریق و رطوبت اشاره کرد.

Huawei FreeBuds 5i

یکی دیگر از بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳ که از نظر قیمت و امکانات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، Huawei FreeBuds 5i است. محصولی که به لطف نسخه‌های جدید بلوتوث به‌طور همزمان به دو دستگاه شما متصل می‌شود. طراحی ضد تعریق آن اجازه می‌دهد در باشگاه و حین تمرینات ورزشی هم آن را روی گوشی خود بگذارید. همچنین گوشی‌های آن شارژدهی ۲۸ ساعته (با کمک کیس شارژ) دارند و فناوری لغو نویز را هم ارائه می‌کند.

Huawei FreeBuds 5i - بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳

این محصول ظاهری شبیه به ایرپادز پرو اپل دارد و به شما اجازه می‌دهد از گوش دادن به موسیقی با حداکثر کیفیت، لذت ببرید.

Tozo Golden X1

توزو گلدن X1 یک هدفون باکیفیت و خوش ساخت است که از درایورهای ۱۲ میلی‌متری برای ارائه کیفیت صدای Hi-Res استفاده می‌کند. گوشی‌های این ایرباد از فناوری LDAC برخوردارند و نسل جدید فناوری بلوتوث امکان اتصال آن به دو دستگاه به‌صورت همزمان را می‌دهد.

Tozo Golden X1 - بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳

از دیگر امکانات آن باید به لغو نویز، گواهی ضد آب و تعریق، شارژدهی ۸ ساعته بدون احتساب کیس شارژ و تکنولوژی EarPrint برای سفارشی‌سازی حداکثری صداها متناسب با گوش کاربر اشاره کرد.