ناتینگ ایر 2

ناتینگ ایر 2 معرفی شد؛ هدفون بی سیم عجیب از برند پر حاشیه!

هدفون جدید ناتینگ ایر 2 – Nothing Ear 2 با مشخصاتی نزدیک به نسل قبل و قابلیت‌های جدید رونمایی شد. این هدفون قیمت زیر 150 دلاری داشته و بزودی روانه بازار خواهند شد.

کمپانی پر سر و صدای Nothing روز گذشته از نسل جدید هدفون های بیسیم Ear (2) خود رونمایی کرد. این هدفون‌ها جدیدترین مدل از ایربادهای بیسیم این کمپانی به شمار می‌روند. نسل پیشین این محصولات، ناتینگ ایر (1) سال گذشته در ماه ژوئن روانه بازار شد.

مشخصات نسل دوم این ایربادها در مقایسه با نسل قبل تغییر چندانی نکرده. با این وجود افزوده شدن برخی قابلیت‌های کاربردی ارزش خرید آن‌ها را ارتقای چشمگیری داده است.

ناتینگ ایر 2 چه قابلیت‌هایی دارد؟

هدفون‌های جدید کمپانی ناتینگ قادر به پشتیبانی از کدک LHC 5.0 است که امکان استریم صدای Hi-Res را به کاربران می‌دهد. این هدفون همچنین از یک پروفیل صوتی جدید و قابل شخصی سازی بهره می‌برد که کاربر می‌تواند از طریق اپلیکیشن Nothing X به‌سادگی و به‌سرعت نوع پخش را بسته به سلیقه خود تغییر دهد.

ناتینگ ایر 2

علاوه بر این، اکولایزر این هدفون نیز قابلیت شخصی سازی کامل داشته و کاربر می‌تواند بسته به نظر خود عملکرد آن را تغییر دهد.

ناتینگ ایر 2 همچنین از سیستم حذف نویز فعال (ANC) هم پشتیبانی کرده و صدای مزاحم محیط را بسته به پروفیل صوتی مورد نظر کاربر و شدت صدای محیط کاهش داده یا از بین می‌برد.

این ایرباد به درایورهایی 11.6 میلیمتری مجهز بوده و از دیافراگم‌هایی جدید از جنس گرافن و پلی اورتان بهره می‌برد.

ناتینگ ایر 2

بعلاوه، دریافت صدای این نسل از هدفون‌های ناتینگ نیز به لطف برخورداری از سیستم جدید تفکیک صدا در محیط‌های شلوغ ارتقای چشمگیری یافته است. هدفون Nothing Ear (2) همچنین از سیستم اتصال دوگانه نیز پشتیبانی می‌کند.

ناتینگ ادعا می‌کند که عمر ایربادهای جدیدش به همراه جعبه شارژ برابر با حداکثر 36 ساعت است.‌ شما همچنین می‌توانید با استفاده از درگاه USB-C یا به صورت بیسیم با توان 2.5 وات با شارژ این هدفون‌ها بپردازید.

هدفون Nothing Ear (2)

در کنار تمامی این مشخصات، هدفون جدید ناتینگ ایر 2 از قابلیت اتصال سریع گوگل (Google Fast Pair) برای دستگاه‌های اندرویدی و Microsoft Swift Pair برای دستگاه‌های ویندوزی پشتیبانی می‌کند. ضمنا جعبه این هدفون موفق به کسب استاندارد IP55 شده؛ در حالی که خود ایربادها از استاندارد IP54 برخوردارند.

قیمت در نظر گرفته شده برای این هدفون‌ها برابر با 150 دلار بوده و عرضه آن‌ها از پنج روز دیگر از طریق فروشگاه رسمی Nothing و سایر شرکای فروش این کمپانی آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*