هدفون فری بادز 5i هواوی

هدفون فری بادز 5i هواوی با فناوری صوتی Hi-Res رونمایی شد

هدفون هواوی فری بادز 5 آی – Huawei FreeBuds 5i امکانات پرشمار و قیمت مناسبی دارد. در ادامه، با این گجت صوتی بی‌سیم آشنا می‌شوید.

کمپانی هواوی از چند محصول جدید رونمایی کرد که یکی از آن‌ها هدفون وایرلس فری بادز 5i است. این گجت صوتی که از حذف نویز فعال (ANC) تا 42 دسیبل پشتیبانی می‌کند، داریورهای 10 میلی‌متری کامپوزیت با دامنه فرکانس 20 تا 40 کیلوهرتز دارد تا تجربه صوتی کم‌نظیری را به ارمغان بیاورد. یک حالت گیمینگ هم وجود دارد که هنگام بازی کردن، صدا را به بهترین شکل و با حداقل تاخیر به گوش گیمر می‌رساند.

هدفون فری بادز 5i هواوی

هر یک از ایربادها، از یک باتری 55 میلی‌‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرند و باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی کیس شارژ هم به آن‌ها اضافه می‌شود. به ادعای هواوی، این به معنای دوام شارژ 28 ساعته با ANC خاموش و 18.5 ساعته با ANC روشن است. بدون کیس شارژ هم این زمان، به ترتیب 7 و 6 ساعت خواهد بود.

هواوی فری بادز 5i به هر دو صورت کابلی و وایرلس شارژ می‌شود. شارژ معمولی، 60 دقیقه طول می‌کشد؛ ولی این زمان در حالت شارژ بی‌سیم، به 110 دقیقه می‌رسد. از دیگر امکانات قابل ذکر باید به پشتیبانی از بلوتوث 5.2، قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه و مقاومت به آب و غبار تحت استاندارد IP54 اشاره کنیم.

هر یک از بادها 4.9 گرم و کیس شارژ، 33.9 گرم وزن دارد. رنگ‌های قابل عرضه هم مشکی، آبی و سفید سرامیکی هستند.

قیمت هدفون هواوی فری بادز 5i

عرضه‌ی این گجت در چین، با قیمت ویژه 599 یوان (معادل 86 دلار) آغاز شده است؛ ولی شاید از چند روز بعد، قیمت آن کمی افزایش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*